-
1.
مؤلف : شعاعی آستانه، سیدمحمدصادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 26 (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتوفاداریکیفیت عملکردی
مؤلف : شعاعی آستانه، سیدمحمدصادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 26 (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتوفاداریکیفیت عملکردی