کلمة المفتاح کیفیت خدمات الکترونیکی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : افخمی، احمد ؛ ترابی، مصطفی ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1390، سال هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریبیمه الکترونیکیفروش مستقیم به مشتریبیمه ایرانکیفیت خدمات الکترونیکیبیمه البرز
-
2.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد
-
3.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارع پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیمزایای نسبی بانکداری الکترونیکیخودکارآمدی برای تغییرتایید عملکرد
-
4.
مؤلف : قلیچ لی، بهروز ؛ قرائی پور، فرشته ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشکیفیت خدمات الکترونیکیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
5.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
6.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : سعیدپناه، مسعود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
7.
كاتب مسؤول : مشکل گشا، الهام ؛ مؤلف : فدایی، افسانه ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1394 - شماره 7 (8 صفحة - من 56 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالوفاداری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیوبسایت ورزشیرضایتمندی الکترونیکی
-
8.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 179 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکیفیت خدماتبانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکی
-
9.
مؤلف : حسنوند، مریم ؛ زرندی، سعید ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 140 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستاندفاتر اسناد رسمیکیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی شهروندان
-
10.
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ افتخاری گیفان، رضا ؛ كاتب مسؤول : شفیعی، هادی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1395 - شماره 26 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیکیفیت خدمات الکترونیکیشناسایی و رتبه بندیDEMATEL و ANP
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)