کلمة المفتاح رضایت شهروندان / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : انصاری، محمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (12 صفحة - من 149 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریمدیریت شهریشهر اصفهانرضایت شهروندانشهریمشارکتمشارکت شهروندان
-
12.
كاتب مسؤول : بردی آنامرادنژاد، رحیم ؛ مؤلف : ملکی، سعید ؛ رزمگیر، فاطمه ؛ کشتکار، لیلا ؛
مجلة:آمایش محیط»تابستان 1398 - شماره 45 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شهروندانشهر ایوانمحله سالم
-
13.
مؤلف : سیدعلی پور، سیدخلیل ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»تابستان 1397 - شماره 39 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتهرانامنیت اجتماعیرضایت شهروندانفضاهای گردشگری
-
14.
مؤلف : حجت دوست، سجاد ؛ عزیزی، جواد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 14 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:فضای شهریسرزندگیرضایت شهروندانیاسوج.
-
15.
مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ قرهچه، منیژه ؛ حمیدیزاده، محمدرضا ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1396 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 51 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری شهریرضایت شهروندانتصویر شهربرندیابی شهری
-
16.
مؤلف : رحمانی، آرش ؛ نظری، ولی الله ؛ طاهرخانی، رضا ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1395 - شماره 33 (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتمدیریت شهریکیفیت محیط شهریرودهنرضایت شهروندانشهروندانکیفیت زندگی
-
17.
مؤلف : سیدعلی پور، سید خلیل ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی شهری چشم انداز زاگرس»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 29 (17 صفحة - من 169 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای عملکردیرضایت شهرونداننیازهای انگیزشیعملکردخدمات شهری
-
18.
مؤلف : نعمتی، محمد علی ؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛ موسوی امیری، طیبه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1394 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکاعتماد شهروندانامنیت ادراک شدهرضایت شهروندانپذیرش بانکداری اینترنتی
-
19.
مؤلف : باقری، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1394 - شماره 25 (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکفن آوری اطلاعاترضایت شهروندانمتغیرهای موفقیتثبت سفارش الکترونیک
-
20.
مؤلف : جعفرنژاد هتکه لویی، محمدباقر ؛ اسلامی، حسین ؛ علوی راد، عباس ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1392- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:خدمات شهریکلان شهر تهرانرضایت شهروندانکارکنان شهرداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)