-
1.
كاتب مسؤول : خزائی، آذر ؛ مؤلف : نیلی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 2352 إلی 2364 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختحلمسئلهکلاس معکوسالگوی یادگیری معکوس
-
2.
مؤلف : ایزدی طامه، احمد ؛ برج علی، احمد ؛ دلاور، علی ؛ اسکندری، حسین ؛
مجلة:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز 1388 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 182 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:صبرپرخاشگریحل مسئلهراهبرد مسئله مدارراهبرد هیجان مدارراهبرد اجتنابیآموزشکارکنانپلیسدانشجویان
-
3.
كاتب مسؤول : یاری مقدم، نفیسه ؛ مؤلف : دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ حاجعلیزاده، کبری ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 199 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیاضطرابحل مسئلهدرک مطلب خواندنحل مسالهدرک مطلبدانشآموزاناضطراب و افسردگی
-
4.
مؤلف : دلاور، علی ؛ رشید، خسرو ؛
مجلة:مطالعات روان شناختی»زمستان 1383، دوره اول - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهابراز وجودسوء مصرف موادسیگارمهارتهای رفتاری-شناختیپیشگیری،آموزشمصرف سیگارآموزشدانشآموزان
-
5.
كاتب مسؤول : خزائی، آذر ؛ مؤلف : نیلی، محمدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسمعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1401 - شماره 59 التصنيف B (Azad University/ISC (29 صفحة - من 64 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختدانشآموزانحل مسئلهالگوی آموزشییادگیری معکوسکلاسطراحیالگوی یادگیری معکوسمعلممحتوامؤلفههای
-
6.
تأثیر دانش فراشناختی و آموزش روش خودپرسشگری هدایت شده بر عملکرد حل مسئله کودکان: یک رویکرد فرایندگرا
مؤلف : صالحی، جواد ؛ کریمی، یوسف ؛ سیف، علی اکبر ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1383 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 144 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختحل مسئلهخودپرسشگری هدایت شدهدانش فراشناختیعملکرد حل مسئله