-
1.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
2.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
3.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 179 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکیفیت خدماتبانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکی