-
1.
مؤلف : رئیسی سرتشنیزی، مجتبی ؛ احمدی، رضا ؛ شریفی، طیبه ؛ كاتب مسؤول : غضنفری، احمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 126 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانآموزش گروهیعلوم تجربیکاوشگریخودکارآمدی تحصیلیمفهومآموزی
-
2.
مؤلف : جوانمرد، غلامحسین ؛ پوراکبران، الهه ؛ محمدی، رقیه ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»تابستان 1398 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 203 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:اعتیادآموزش گروهینظریه ذهنذهنخوانی
-
3.
مؤلف : اشرفیان، ندا ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1401، سال بیست و نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 231 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:آموزش گروهیتحلیل رفتار متقابلدورۀ ابتداییسبک تعاملیآموزش تحلیل رفتار متقابلمعلمآموزشمؤلفههایپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : عمرانی، بهزاد ؛ مؤلف : رحمانیان، مهدیه ؛ علی اکبری دهکردی، مهناز ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 140 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیآموزش گروهیعزتنفسنظریۀ عقلانی-هیجانی-رفتاریهیجانیرفتاریاثربخشی آموزش گروهیآزمونخستگی عاطفیپژوهش
-
5.
مؤلف : ناعمی، علی محمد ؛ تاج آبادی، طاهره ؛
مجلة:اعتیاد پژوهی»بهار 1396 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:نگرشآموزش گروهیمعتاددانش آموز دختروالد معتادآموزش