-
1.
مؤلف : درزی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1398 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهمیان رشتگیتاریخ انگارهعلم واحدرخنه های معرفتیتلفیق دانشفرارشتگی
-
2.
كاتب مسؤول : اقبالی، علی ؛ مؤلف : مقنی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1397 - شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 67 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:سازماندهیحل مسئلهاختلال خواندنبرنامهریزییادگیری خودتنظیمی مبتنی بر مدل پینتریچسازماندهی رفتاری هیجانی
-
3.
مؤلف : اژدربین، بهاره ؛ قربان جهرمی، رضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهساختار انگیزشیدانشآموز تیزهوشرفتار خودشکن تحصیلیرفتارهایراهبردهای حل مسئلهساختار انگیزشی انطباقی
-
4.
مؤلف : پیربابائی، حمزه ؛ کی نژاد، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : قرهبگلو، مینو ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 111 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریحل مسئلهفایدهسنجش خلاقیتنیازهای انسان از محیط معماری
-
5.
مؤلف : هاتفی راد، لیدا ؛ روحانی، علی ؛ زارع شاه آبادی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : پارسامهر، مهربان ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»پاییز 1401 - شماره 87 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
-
6.
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان
كاتب مسؤول : ذوقی، لیلا ؛ مؤلف : آجیل چی، بیتا ؛ مدن دوست، سمیرا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهتنظیم هیجانسبکهای یادگیریهوش فرهنگیهیجان خواهیادراک خطر