-
1.
مؤلف : قلیچ لی، بهروز ؛ قرائی پور، فرشته ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 127 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:تسهیم دانشکیفیت خدمات الکترونیکیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
مؤلف : حسنوند، مریم ؛ زرندی، سعید ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 140 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستاندفاتر اسناد رسمیکیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی شهروندان
-
3.
مؤلف : افخمی، احمد ؛ ترابی، مصطفی ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1390، سال هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریبیمه الکترونیکیفروش مستقیم به مشتریبیمه ایرانکیفیت خدمات الکترونیکیبیمه البرز
-
4.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 179 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکیفیت خدماتبانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکی
-
5.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد
-
6.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛ احمدی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 133 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیوفاداری به نام تجاریکیفیت خدمات الکترونیکی