-
1.
مؤلف : مهدی نژاد، ولی ؛ اسماعیلی، رقیه ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1393 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سطحییادگیری عمیقشیوه های یادگیریشیوههای تدریستدریس معلممحورتدریس دانشجومحور
-
2.
كاتب مسؤول : شمس الدینی، علی ؛ مؤلف : آریانژاد، سحر ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»پاییز 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دمای سطح زمینیادگیری ماشینیادگیری عمیققطعهبندی شیگراپارامترهای ساختاری شهرشهرقطعهفصل تابستانقطعهبندی
-
3.
مؤلف : دودانگه، پریسا ؛ عبادی، حمید ؛ كاتب مسؤول : کیانی، عباس ؛
مجلة:محیط شناسی»تابستان 1400، دوره چهل و هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 147 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری عمیقشبکه عصبی کانولوشنیتلفیق تصاویرنقشه سیلابمدیریت بحران سیل
-
4.
مؤلف : لنگری زاده، مصطفی ؛ خطیبی، توکتم ؛ كاتب مسؤول : جهانشاهی، محیا ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1401 - شماره 88 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 145 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری عمیقام آر آی قلبفیروز میوکارد
-
5.
مؤلف : پارسا، ناهید ؛
مجلة:حقوق خصوصی (دانشگاه تهران)»پاییز و زمستان 1401 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 452 إلی 466 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت مدنیهوش مصنوعیتولیدکنندهیادگیری عمیق
-
6.
مؤلف : مهدی نژاد، ولی ؛ اسماعیلی، رقیه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شيوه های يادگيریشيوههای تدريسيادگيری عميقيادگيری سطحیتدريس معلممحورتدريس دانشجومحوردانشجویانرویکردهای تدریساعضای هیئت علمیرویکرد یادگیریهیئـت علمی
-
7.
مؤلف : ذکاوتی قراگوزلو، علی ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 147 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتدریسیاگیری سازگار. فراشناختیادگیری عمیق