keyword اعتماد برند / (32 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : سالار، جمشید ؛ Writer : غلامی اواتی، رمضان ؛
Journal:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 276 to 301 )
Keywords:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسرRamsar HotelsBrand EngagementBrand Trustbrand identificationCorporate Social Responsibility
-
2.
Corresponding Author : تکه ئی، عبدالقادر ؛ Writer : چقر، محمد ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 page(s) - From 81 to 90 )
Keywords:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
3.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
Writer : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 143 to 167 )
Keywords:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرBrand TrustPurchase IntentionsFake Newsopenness to change
-
4.
Writer : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
Journal:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندعشق به برند و هزینه تغییررضایت از برندbrand loyaltyBrand Trustbrand satisfactionBrand ReputationPerceivedService QualityCost of ChangePerceived valuebrand loveBrand experienceمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
5.
Writer : سهرابی گرگه چغایی، طیبه ؛ نوربخش، دکتر مهوش ؛
Journal:پژوهش های تربیت بدنی و علوم ورزشی»زمستان 1401، سال دوم - شماره 13 (19 page(s) - From 15 to 33 )
Keywords:شهر کرجاعتماد برندبازارگرایی وفاداریباشگاه های پیلاتس
-
6.
Corresponding Author : طلایی، حمیدرضا ؛ Writer : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 page(s) - From 1151 to 1167 )
Keywords:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندbrand lovebrand loyaltyWord of MouthBrand TrustBrand Personalityعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
7.
شناسایی عوامل موثر بر تقویت ارزش ویژه برند و اعتماد به برند در رسانه های اجتماعی(فروشگاه های آنلاین)
Writer : خان محمدی، امیرحسین ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (12 page(s) - From 641 to 652 )
Keywords:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاههای آنلاین
-
8.
Writer : دهقانی اشکذری، میثم ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی Ranking ملی (9 page(s) - From 957 to 965 )
Keywords:ارزش ویژه برند اعتماد برند فروشگاهای آنلاین
-
9.
Writer : پورجهان، صابر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1401، دوره سوم - شماره 2 (23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords:حمایت اجتماعیاعتماد برندحمایت اطلاعاتیحمایت احساسیاعتماد به فروشندگانقصد خرید مداومTrust of DealersContinuous Purchaseemotional supportBrand TrustInformation Supportsocial supportاعتماداجتماعیمشتریBrand
-
10.
Writer : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ Corresponding Author : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 117 to 132 )
Keywords:نگرش برندشخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندBrand attitudePurchase Intentionbrand equityBrand TrustBrand Personality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- ب (6 Article)
- بین المللی (3 Article)
- A (1 Article)
- B (1 Article)
- ملی (1 Article)