-
1.
Writer : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
2.
Writer : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 87 to 108 )
Keywords:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
3.
Writer : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 85 to 106 )
Keywords:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
4.
Writer : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 51 to 68 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
5.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند