Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 75 تا 78)

کلید واژه های ماشینی : گردشگری، بازار، بازاریابی، مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری، ارتباطات، کتاب، صنعت گردشگری، بازاریابی گردشگری، کتاب بازاریابی گردشگری مشتمل، پژوهش بازاریابی در صنعت گردشگری

خلاصه ماشینی:

"فصل دوم با عنوان‌"مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری‌"به مباحثی پیرامون‌ بازاریابی به عنوان یک نظریه،ارائه یک سری قوانین و اصول راهنما،عواملی که به‌ نحوی در بازاریابی گردشگری تأثیرگذار هستند و همچنین بازاریابی گردشگری به‌ عنوان یک حرفه می‌پردازد. "تقسیم‌بندی بازار،موقعیت‌یابی و برنامهء جامع بازاریابی‌"موضوع فصل پنجم کتاب‌ است که در آن مباحثی چون مفاهیم تقسیم‌بندی بازار،شناسایی هدف و موقعیت‌یابی، شرح دلایل تقسیم بازارها توسط شرکت‌ها و چگونگی آن و همچنین اصلاح برنامه‌ جامع بازاریابی مطرح می‌شود. فصل چهاردهم و پانزدهم به ترتیب به موضوعات‌"مؤلفه‌های اضافی در برنامه‌ جامع بازاریابی‌"و"بازاریابی ارتباطی‌"اعتنا دارند و از اهمیت مردم،فرآیندها و شواهد ظاهری در تأمین ره‌آوردهای گردشگری،اصل کیفیت خدماتی و روش‌های سنجش‌ کیفیت خدمات،اهمیت شواهد ظاهری در بازاریابی خدمات و توصیف اصول بنیادین‌ بازاریابی و ارتباطی،متناسب بودن این مفهوم در محیط بازاریابی گردشگری و همچنین‌ روابط بین بازاریابی ارتباطی و کیفیت پرده بر می‌دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.