Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 75 تا 78)

کلید واژه های ماشینی : گردشگری، بازار، بازاریابی، مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری، ارتباطات، کتاب، صنعت گردشگری، بازاریابی گردشگری، کتاب بازاریابی گردشگری مشتمل، پژوهش بازاریابی در صنعت گردشگری، اهمیت بودجه در بازاریابی گردشگری، فصل کتاب " برنامه‌ریزی بازاریابی، بودجه، اصول بازاریابی بین‌المللی و جهانی، بررسی اصول گردشگری پایدار، بازاریاب صنعت گردشگری، برنامه جامع بازاریابی، رفتار خریدار، بازاریابی بین‌المللی گردشگری، خدمات، بخش‌های ره‌آورد در صنعت گردشگری، فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی، اصول مقاصد بازاریابی، برنامه، ارتباطات در بخش گردشگری، بازاریابی بین‌المللی، قیمت‌گذاری، برنامه‌ریزی خدمات با برنامه‌ریزی بازار، نظام توزیع در صنعت گردشگری، اصول

خلاصه ماشینی: "فصل دوم با عنوان‌"مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری‌"به مباحثی پیرامون‌ بازاریابی به عنوان یک نظریه،ارائه یک سری قوانین و اصول راهنما،عواملی که به‌ نحوی در بازاریابی گردشگری تأثیرگذار هستند و همچنین بازاریابی گردشگری به‌ عنوان یک حرفه می‌پردازد. "تقسیم‌بندی بازار،موقعیت‌یابی و برنامهء جامع بازاریابی‌"موضوع فصل پنجم کتاب‌ است که در آن مباحثی چون مفاهیم تقسیم‌بندی بازار،شناسایی هدف و موقعیت‌یابی، شرح دلایل تقسیم بازارها توسط شرکت‌ها و چگونگی آن و همچنین اصلاح برنامه‌ جامع بازاریابی مطرح می‌شود. فصل چهاردهم و پانزدهم به ترتیب به موضوعات‌"مؤلفه‌های اضافی در برنامه‌ جامع بازاریابی‌"و"بازاریابی ارتباطی‌"اعتنا دارند و از اهمیت مردم،فرآیندها و شواهد ظاهری در تأمین ره‌آوردهای گردشگری،اصل کیفیت خدماتی و روش‌های سنجش‌ کیفیت خدمات،اهمیت شواهد ظاهری در بازاریابی خدمات و توصیف اصول بنیادین‌ بازاریابی و ارتباطی،متناسب بودن این مفهوم در محیط بازاریابی گردشگری و همچنین‌ روابط بین بازاریابی ارتباطی و کیفیت پرده بر می‌دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.