Skip to main content
فهرست مقالات

اشاره

نویسنده:

ISC (2 صفحه - از -1 تا 0)

کلید واژه های ماشینی : گردشگری، اطلاعات، ICT، بازاریابی جهانی صنعت گردشگری، اطلاعات و ارتباطات گردشگری، ابزارهای ارتباط و انتقال اطلاعات، مصرف کنندگان، عرضه و تقاضای گردشگری، بستر گسترش اطلاعات و ارتباطات، توسعه بستر گسترش اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"بنابر این عرضه مشتری‌پسند تقریبا تمامی محصولات گردشگری‌ منحصرا بستگی به معرفی‌کننده و شکل ارائه آن یعنی اطلاعات چاپ‌شده یا گفتاری‌ -شنیداری دارد. این نوع معرفی‌ها بیشتر از طریق دوستان و آشنایان،علاوه بر افراد حرفه‌ای،انجام می‌شود نه مدیران بخش گردشگری و اولیای امور گردشگری‌ مقصد. با در نظر ارتباط تنگاتنگ ICT و توسعه گردشگری اغلب مشکل‌ است بتوان مشخص کرد آیا ICT ایجاد کننده تغییر در عرضه و تقاضای گردشگری‌ است و یا تسهیل کننده آن. ICT ابزار لازم برای طی مسیر تکاملی عرضه و تقاضا را از طریق تشخیص‌ نیازهای موجود و پیش بینی بنگاهای اقتصادی پاسخگوی آن‌ها فراهم می‌کند. بنابر این،صنعت گردشگری از جهت شناسایی نیازها و تقاضاهای مصرف کنندگان و تقبل مسئولیت توسعه فناوری‌ای که کارکردهای آن را تسهیل کند بیش از پیش‌ نیازمند فناوری اطلاعات و ارتباطات است. پس وظیفه هر آگاه علاقمند به بهره‌وری گردشگری،توسعه بستر گسترش‌ اطلاعات و ارتباطات گردشگری است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.