Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کارکنان خدماتی

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 135 تا 138)

خلاصه ماشینی:

"در فصل ششم:برنامه‌ریزی بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری و انواع‌ برنامه‌های سفر متداول در این عرصه مورد بررسی قرار گرفته است چنانکه‌ برنامه‌ریزی بازاریابی مبتنی بر یک سری گام‌های اصولی برای رسیدن به هدف‌ فروش خدمات مسافرتی و گردشگری است. فصل نهم:با توجه به اهمیت استفاده بهینه از استراتژی‌های موجود در عرصه‌ بازاریابی خدمات گردشگری مدیریت ترکیبی بازاریابی مورد تحلیل قرار گرفته با توجه به اینکه مدیریت ترکیبی بازاریابی خدمات مسافرتی و گردشگری مجموعه‌ای از ساز و کارهای بازاریابی برای رسیدن به هدف می‌باشد که شامل کالا/خدمت،قیمت/ هزینه،مکان/محل،ترویج/پیشبرد،ارتباطات و مشارکت،مجموعه مسافرتی(پکیچ)، برنامه‌ریزی،کارکنان و مصرف‌کنندگان/بازدیدکنندگان می‌گردد. فصل پایانی(دهم):تبلیغات و پیشبرد فروش را که بخشی از هدف نهایی از فرآیند طی شده برای تامین نیازهای مصرف‌کنندگان خدمات گردشگری است مورد توجه قرار گرفته شده است،تبلیغات شامل بهره‌گیری از رسانه‌های نوشتاری،صوتی‌ و تصویری برای ارسال پیام به مصرف‌کنندگان مختلف خدمات مسافرتی و گردشگری می‌باشد،که با هدف دریافت پاسخ فوری و پیوسته از بازار مصرفی‌ صورت می‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.