Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی برنامه آموزش حسابداری در دانشگاههای ایران در مقطع کارشناسی: دیدگاههای شاغلین در حرفه حسابداری

نویسنده:

ISC (40 صفحه - از 331 تا 370)

کلید واژه های ماشینی : حسابداری، برنامه آموزش حسابداری، اطلاعات، آموزش حسابداری در دانشگاه‌های ایران، دیدگاه‌های شاغلین در حرفه حسابداری، دانش، آموزش حسابداری در مقطع کارشناسی، برنامه آموزش حسابداری در مقطع، بررسی برنامه آموزش حسابداری، دانشگاههای ایران در مقطع کارشناسی، مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های ایران، دانش تخصصی حسابداری، گنجاندن دروس حسابداری، دیدگاه‌های پرسش‌شوندگان در ارتباط، پرسش‌شوندگان، دانشجویان، حسابداری د، حسابداری پیشنهادی در برنامه آموزش، دانشگاه‌های ایران، بازرگانی، دروس حسابداری، تجزیه و تحلیل اطلاعات، دروس حسابداری پیشنهادی در برنامه، ارتباط با گنجاندن درس، تخصصی حسابداری، برنامه پیشنهادی آموزش حسابداری، دروس تخصصی حسابداری، بخش دانش تخصصی حسابداری، II، تحقیق تهیه برنامه آموزش حسابداری

خلاصه ماشینی: "این دروس عبارتند از:-اصول حسابداری‌ I,II -حسابداری صنعتی‌ I,II -حسابرسی داخلی -حسابداری مالیاتی -زبان تخصصی حسابداری‌ I,II -تئوری حسابداری -حسابداری نفت و گاز -سمینار در موضوعات جاری حسابداری و -حسابداری مالی‌ I,II,III -حسابداری مدیریت‌ I,II -سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری‌ I -حسابداری مؤسسات دولتی و غیرانتفاعی -تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی -حسابداری بین‌المللی -مسائل جاری در حسابداری -کارآموزیفرضیه 4:تفاوت معنی‌داری بین دیدگاه‌های پرسش‌شوندگان در ارتباط با گنجاندن دروس حسابداری پیشنهادی در برنامه آموزش حسابداری در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های ایران با توجه به متغیرهای مستقل، وجود ندارد. جدول 7(خلاصه نتایج در ارتباط با هر یک از فرضیه‌ها)نتایج تحقیق به شرح زیر می‌باشد:1-دیدگاه شاغلین در حرفه حسابداری نسبت به گنجاندن دانش عمومی در برنامه آموزش حسابداری در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های ایران به«سطوح مختلف تجربه مفید، استفاده از کامپیوتر در انجام وظایف حسابداری محوله یا کشوری که پرسش‌شونده در آن فارغ‌التحصیل شده است»، بستگی ندارد(4197/0 و 7919/0 و 8714/0- ?p eulaV . جدول 10(خلاصه نتایج تحلیل واریانس یک طرفه در ارتباط با دورس تخصصی حسابداری)4-دیدگاه‌های پرسش‌شوندگان در ارتباط با گنجاندن دروس حسابداری پیشنهادی در برنامه آموزش حسابداری، می‌تواند به شرح زیر خلاصه شود:الف-نوع سازمان محل اشتغال پرسش‌شوندگان، به تنهایی و در ترکیب با دو متغیر مستقل «سطوح مختلف تجربه و استفاده فعلی از کامپیوتر»تاثیر معنی‌داری بر دیدگاه پرسش‌شوندگان در ارتباط با گنجاندن چهار درس اشاره شده در فوق ندارد و («4826/0 و1885/0»و«0805/0 و 5602/0»و«8075/0 و 5114/0»و«5407/0 و 4013/0»- eulaV-P) )."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.