Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده فارسی

علمی-پژوهشی/ISC (4 صفحه - از 151 تا 154)

کلید واژه های ماشینی : زبان، روش‌های یادگیری زبان، چکیده فارسی، مهارت نوشتاری فراگیران زبان، روش بازخورد در مهارت نوشتاری، یادگیری زبان و سطح مهارت، گروه دریافت‌کننده‌ی FTA، بازخورد، سطح مهارت زبانی، گروه دریافت‌کننده‌ی MM

خلاصه ماشینی: "(به تصویر صفحه مراجعه شود) چکیده این مقاله به کشف و بررسی رابطه‌ی بین باورهای زبان خارجی، سطح مهارت زبانی، و استفاده از روش‌های یادگیری زبان می‌پردازد. موارد استفاده‌شده در این تحقیق شامل ترجمه‌ی فارسی‌ LLIS آکسفورد(پرسشنامه‌ی مربوط به روش‌های یادگیری زبان)و ILLAB Lهورویتس(پرسشنامه‌ی مربوط به باورهای فراگیری زبان) به علاوه یک آزمون سطح، نتایج به دست آمده از این تحقیق گویای آن است که باورهای دانشجویان در مورد سختی یادگیری زبان با روش‌های زبان‌آموزی که آن‌ها استفاده می‌کنند رابطه دارد. همچنین یک رابطه مهم دیگری بین سطح مهارت زبانی و استفاده از روش‌های ذهنی، سازگاری و فراذهنی در این تحقیق مشاهده شده است. (به تصویر صفحه مراجعه شود) مطالعه مقایسه‌ای بین دو روش بازخورد در مهارت نوشتاری فراگیران زبان خارجی در ایران پرویز مفتون علیرضا زارع اکباتانی چکیده تحقیق حاضر به مقایسه‌ی عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانی زبان خارجی در حالی که دو روش بازخورد یعنی:بازخورد با صدای ضبطشده‌ FTA و کمترین نشانه‌گذاری‌ MM را دریافت می‌کردند، می‌پردازند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.