Skip to main content
فهرست مقالات

بانکداری الکترونیکی و کاربرد کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک

نویسنده:

ISC (36 صفحه - از 189 تا 224)

کلید واژه های ماشینی : بانک، کارتهای بانکی در بهبود عملکرد، افزایش احساس امنیت مشتریان بانک، مشتریان بانک ملی استان آذربایجان، مشتری، استفاده از کارتهای بانکی، الکترونیکی، بانک ملی استان آذربایجان، مشتریان، رضایت مشتریان بانک ملی استان

خلاصه ماشینی:

"به منظور سنجش عملکرد بانک و رضایتمندی مشتری و شاخصهای کلیدی تعیین کننده آن در صنعت بانکداری ابتدا کلیه مولفه ها و معیارهای کلیدی مورد مطالعه قرار گرفت و سپس با الهام از الگوهای مذکور الگوی سنجش رضایتمندی مشتریان و شاخصهای تعیین رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری که توسط کردنائیج و دلخواه ارائه شده بود، برای صاحب نظران خبره ارسال و پس از جرح و تعدیل و حذف شاخص هزینه اخذ خدمات و اضافه نمودن شاخص سودآوری با چهار شاخص فرعی در راستای اهداف ارائه کارتهای بانکی مدل تحلیلی پژوهش به صورت شکل 2 ارائه گردید. متغیر های وابسته : سودآوری بانک، رضایت و احساس امنیت مشتری تعریف عملیاتی متغیرها جدول 1: تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق مفهوم ابعاد شاخصها بهبود عملکرد بانک سود آوری بانک افزایش تراکنشهای انتقالی توسط دستگاههای POS و ATM افزایش تراکنشهای برداشت و اصلاحیه توسط ATM ها رضایت مشتری دسترسی به خدمات: اندازه شعب :افزایش سرعت انتقال وجوه موقعیت شعب: کاهش حجم مسافرتهای درون شهری در طول هفته وجود خودپردازها: دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به وجه نقد دستگاههای ارتباط از راه دور: کاهش زمان در صف ایستادن مشتریان ویژگی خدمات: تنوع خدمات: تنوع کارتهای بانکی احساس امنیت مشتری کیفیت خدمات: اعتبار :بانک خدمت را به محض درخواست مشتری بدون خطا انجام دهد کاهش احتمال گم شدن وجوه نقد اطمینان خاطر: کاهش احتمال جعل وجوه نقد کاهش احتمال سرقت وجوه نقد شکایات مشتریان: جلب رضایت مشتریان : از نقطه نظر رسیدگی به شکایات شکل 2 : مدل تحلیلی تحقیق قلمرو تحقیق 1- قلمرو موضوعی: قلمرو موضوعی این تحقیق یافتن میزان تاثیر کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک ملی استان آذربایجان شرقی بر اساس شاخصهای سودآوری بانک ، رضایت و احساس امنیت مشتریان بانک می باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.