Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه ریزی جهت استقرار و نگهداری نظام پیشنهادها در شرکت برق منطقه ای تهران

نویسنده:

(4 صفحه - از 25 تا 28)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان ،نظام پیشنهادها ،برنامه ،نظام مشارکت کارکنان ،برنامه‌ریزی تعاملی جهت استقرار نظام ،برنامه‌ریزی جهت استقرار و نگه‌داری ،استقرار و نگه‌داری نظام پیشنهادها ،جهت استقرار و نگه‌داری نظام ،سازمان ،مشارکت ،برنامه‌ریزی ،مدیران ،جهت استقرار نظام پیشنهادها ،مشارکت مدیران و کارکنان سازمان ،سبک مدیریت ،برنامه‌ریزی تعاملی ،اصول عملیاتی برنامه‌ریزی تعاملی ،نظام مشارکت ،اصل ،نظام پیشنهادها در شرکت برق ،راه‌های مشارکت کارکنان ،هزینه ،کارکنان و مدیران ،بهبود مستمر ،دیدگاه کارکنان و مدیران ،بهبود ،فرآیند استقرار نظام پیشنهادها ،استقرار مناسب نظام پیشنهادها ،اصل مشارکت ،کیفیت

خلاصه ماشینی:

"این نظام مزایای زیادی به همراه‌ دارد؛از جمله: ارضای نیاز انسان‌ها به احترام و خودباوری حمایت کارکنان از نظرات ارائه شده توسط ایشان بهبود مستمر توسعه نیروی انسانی دستیابی به بهترین تصمیم بهبود روابط مدیریت و کارکنان همگام شدن با تغییرات پرتحول محیطی با توجه به مطالب فوق،شرکت برق منطقه‌ای تهران در انتهای‌ سال 76 برای استقرار نظام پیشنهادها اقدام به برنامه‌ریزی کرده و از سال 77 پیشنهادگیری از کارکنان را آغاز کرد. از جمله راهکارها عبارتنداز: فرهنگ سازمان: -القای تفکر نیاز سازمان به کارکنان و ایجاد تعلق نسبت به‌ سازمان در کارکنان از طریق آموزش‌های مستمر -ایجاد انگیزه از طریق تخصیص پاداش‌های مادی و معنوی -دادن بازخورد از عملکرد نظام پیشنهادها به کارکنان و مدیران -ایجاد حس اعتماد نسبت به نظام پیشنهادها با بهره‌جویی از راه‌های متفاوت سبک مدیریت: به منظور تاثیرگذاری بر سبک مدیریت‌ و احیانا تغییر آن در جهت دلخواه می‌توان از راهکارهای زیر استفاده کرد: -برگزاری سمینارهای توجیهی -منعکس کردن میزان اثربخشی نظام‌ پیشنهادها روی عملکرد و اطلاع‌رسانی مناسب‌ در این زمینه -ایجاد انگیزه در مدیران از طریق تشویق -استفاده از مدیران و واحدهای تحت‌ نظارت آنها برای اجرا پیشنهادها فرهنگ مشتریان: -اطلاع‌رسانی مناسب و آموزش از طریق تبلیغات -پرداخت پاداش مناسب برای پیشنهادهای کاربردی -بهره‌گیری از نظرات مشتریان برای ارتقای کیفیت محصولات فرهنگ پیمانکاران: -شرایط عقد قرارداد و مفاد آن -ارزیابی شرکت‌های طرف قرارداد به صورت دوره‌ای و موردی‌ و لحاظ کردن آن در قرار دادهای آتی -اطلاع رسانی مناسب و آموزش از طریق تبلیغات‌ دیدگاه کارکنان و مدیران:برای تعدیل دیدگاه کارکنان‌ و مدیران می‌توان از راهکارهای مندرج در بخش فرهنگ‌ سازمان و سبک مدیریت بهره برد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.