Skip to main content
فهرست مقالات

نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل

نویسنده: ؛

بهار 1371 - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154)

کلید واژه های ماشینی : تحقیقات بازاریابی ،تحقیقات در بازاریابی ،بازاریابی بین‌المللی ،سیستم کسب اطلاعات ،تحقیقات بازاریابی بین‌المللی ،بازاریابی بین‌الملل مورد توجه ،کسب اطلاعات ،اطلاعات ثانویه ،صادرکنندگان ،منابع اطلاعات ثانویه ،شرکتهای دولتی ،کسب اطلاعات و تحقیقات ،بازارهای بین‌المللی ،مورد بازارهای بین‌المللی ،سازمانهای دولتی ،کالاهای صادراتی ،مطلوب ،صادراتی ،اطلاعات و تحقیقات ،شرکتهای صادراتی ،اطلاعات بازاریابی ،روشهای بازاریابی ،توسعه اقتصادی ،صادرکننده کالا ،مطلوب بازرگانی ،مورد بازار ،کالاهای غیرنفتی ،منابع اطلاعات ،کشورهای پیشرفته ،صادرات و واردات

اکنون برای همه کشورهای صنعتی و تازه صنعتی شده (N.I.C) روشن گردیده است که کسب اطلاعات و انجام تحقیقات بازاریابی‌ بین‌الملل نقش عمده‌ای را در پیشرفت و توسعه اقتصادی و اشتغال‌ بیشتر نیروی انسانی آنها ایفا می‌کند.در این مقاله ابتدا عوامل عمده‌ کسب اطلاعات برای بازاریابی بین‌الملل موردتوجه قرار گرفته است. سپس سیستم کسب اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی شرح داده شده‌ و سعی گردیده تا در شش مرحله تقریبا به همه منابع لازم برای کسب‌ اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین‌الملل اشاره شود. مدیریت مطلوب بازرگانی،یعنی اداره امور آینده و مدیریت آینده‌ یعنی مدیریت اطلاعات."ماریون‌هارپر"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.