Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه کاریکاتور در تبلیغات

نویسنده:

(2 صفحه - از 110 تا 111)

کلید واژه های ماشینی : کاریکاتور، تبلیغات، جایگاه کاریکاتور در تبلیغات، پیام، هنر، بیننده، ذهن، کودکان، تکرار، کار

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) جایگاه کاریکاتور در تبلیغات @ترانه هاشم‌نیا کاریکاتور در عین سادگی و بی‌آلایشی بسیار حساس‌ است که البته این حساسیت در القای یک،مفهوم تبلیغی‌ تجاری چندان مطرح نیست. این‌ مقاله به ارتباط میان دو مقوله کاریکاتور و تبلیغ می‌پردازد اما برای این‌که به نتایج دقیق‌تری از ارتباط میان این دو دست‌ یابیم،لازم است نگاه کوتاهی به مفهوم تبلیغ و روش‌های‌ مورد استفاده آن داشته باشیم. اغلب این روش‌ها برای بالا بردن سطح آگاهی و معرفی‌ کالاهای جدید به کار می‌رود،ناگفته نماند که تبلیغات در دنیای امروز از ضروری‌ترین امور به شمار می‌آید،هرچند که در اکثر موارد نیازهای کاذبی را در انسان‌ها ایجاد می‌کند. در زندگی‌ امروزی،این بسیار مهم است که بیننده از مطلب و پیام مورد تبلیغ انرژی خاصی بگیرد و ذهن خسته‌اش آماده پذیرفتن‌ آن پیام شود و نسبت به مسئله آگاهانه‌تر عمل کند،به‌ویژه‌ این‌که آن تبلیغ مطابق با نیاز واقعی او باشد و تعاریف و تمجیدها با اصل و محتوی آن تضاد نداشته باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.