Skip to main content
فهرست مقالات

اندازه گیری رضایت خاطر مصرف کننده (طراحی و تنظیم پرسشنامه)

نویسنده:

(3 صفحه - از 14 تا 16)

خلاصه ماشینی:

"الگوی طراحی پرسشنامه رضایت مشتری و کاربرد آن در این‌ فصل ارائه شده که در طول مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند جزئیات هر فصل را در یک«تصویر بزرگ»بگنجانید. در این‌ فصل دو روش برای شناسایی ابعاد مهم کیفی محصولات و خدمات‌ طراحی ارائه شده است که عبارتند از: 1-روش توسع بعد کیفی 2-روش نگرش رخداد بحرانی توسعه بعد کیفی فرآیند شناسایی خواستهای مشتری از منابع‌ مختلف است. برای برآورد قابلیت اعتماد پرسشنامه فرمولهای متعددی وجود دارد که در این کتاب دو نمونه از برآوردها ارائه شده است که عبارتند از: 1-برآورد تشخیص قابلیت اعتماد که در روش مذکور این برآوردها را برآوردهای سازگاری درونی می‌نامند. این فصل حاوی برخی رهنمودهای اجرایی برای طراحی‌ پرسشنامه‌های رضایت مشتری است و دو طرح پاسخ‌نامه شامل روش‌ فهرست بازبینی به مشتریان و روش لیکرت را که می‌توانند در پرسشنامه‌ها بکار برده شوند ارائه می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.