Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی صنعتی

نویسنده:

(6 صفحه - از 17 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : بازار، بازاریابی، اطلاعات، بازاریابی صنعتی، مشتری، تجارت، محصول، فروش، تجاری، اقتصادی

خلاصه ماشینی:

"نقد و معرفی‌ بازاریابی‌ صنعتی محمد رضا ایمانی‌ مؤلف:نورمن هارت‌ مترجمان:محمد ابراهیم گوهریان-محمد کرمانی‌ نشر:انتشارات امیرکبیر موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و با اقتصادی برگرفته از تلاش‌ها و کوشش‌های سازمان یافته و عزم ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع و بالاخره حضور در بازارهای‌ بین‌المللی ایجاب می‌کند که ادبیات بازاریابی مورد عنایت خاص واقع شود و هر آنچه مورد نیاز کارآفرینان اقتصادی،پژوهشگران،مدیران و کارشناسان‌ عرصه‌های تولید و توزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه و عزت‌مندانه‌ای که در برابر ارباب قدرت جهانی در پیش گرفته شده با قوت‌ و سرعت به جلو رانده شود و در کوتاهترین زمان و با مناسب‌ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد،یکی از مهم‌ترین زمینه‌های پژوهش،برای‌ طراحی استراتژی‌های توسعه و خیز صادراتی بازاریابی است. در فصل سیزدهم موضوع بازاریابی محصولات صنعتی در خارج با مطالبی همچون فرصت،کلید جلوگیری از شکست و ناکامی،جلوگیری از بررسی کوتاه مدت،پژوهش و تحقیق،توزیع‌کنندگان،قیمت‌گذاری،پیشبرد فروش و تبلیغات و نمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است در این فصل‌ به طور خلاصه برخی از اندیشه‌های مربوط به تجارت بین المللی در بخش‌ صنعتی بازبینی شده و برخی توصیه‌های عملی را برای شرکت‌هایی که‌ هنوز در انجام معاملات بازرگانی خارج از کشور مطبوع خود تعلل می‌ورزند، ارایه می‌شود. از طرف دیگر با نگاهی به محتوای مطالب‌ ارایه شده،این طور برمی‌آید که این کتاب با وجود ارایه مطالب بسیار مهم و جلب رضایت مشتری دارد)،اصول مذاکره در بازاریابی،بازاریابی استراتژیک، عوامل و پارامترهای مؤثر بر توزیع محصول و طراحی و توسعه محصولات را یا مورد بررسی همه‌جانبه‌تر موضوع بازاریابی صنعتی و مطالعه تأثیر پارامترهای‌ مختلف این علم بر میزان موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون،این‌ کتاب از اغنای علمی بیشتر و کامل‌تری برخوردار خواهد شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.