Skip to main content
فهرست مقالات

واکنش پذیری و روابط عمومی درون سازمانی: نقش اطلاعات در هدایت توسعه سازمانی

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 16 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، واکنش‌پذیری و روابط‌عمومی درون‌سازمانی، نقش اطلاعات در هدایت توسعه، روابط‌عمومی، سازمانی، هدایت توسعه سازمانی، پرستاران، جهت جمع‌آوری اطلاعات مناسب، تلاشهای درون‌سازمانی روابط‌عمومی، فعالیتهای ارتباطی برون‌سازمانی روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"واکنش‌پذیری و روابط عمومی مسؤولان برای رسیدن به نوآوری موفقیت‌آمیز و اجرای‌ توسعه گسترده سازمانی،نیاز دارند تا اطلاعاتی در مورد فعالیتهای سازمان بدانند ( (Nadler,1977:Rowe Bolse,1973 . تلاشهای روابط عمومی‌ می‌تواد با فراهم کردن اطلاعات مناسب در مورد محدودیتهای‌ محیطی و مسایل درون سازمانی،مسؤولان را در جهت تطبیق‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) سازمانی یاری دهد. همچنین اغلب تمام تلاشهای روابط عمومی،صرفا به‌عنوان فعالیتهای ارتباطی برون سازمانی‌ نگریسته می‌شود،در حالی که جمع‌آوری اطلاعات و فراهم‌ کردن اطلاعات برای مخاطبان در درون سازمانی از عناصر اصلی روابط عمومی مؤثر است. این فصل‌ دیدگاههای نظری هم‌سو با ارتباطات سنتی برون سازمانی را در خصوص روابط عمومی در سطح گسترده مطرح می‌کند و با فراهم کردن اطلاعات مناسب برای هدایت توسعه سازمانی، نقش ارتباطات درون سازمانی را در ایجاد تغییر روشن‌ می‌سازد. در حقیقت،گرین بوم( Greenbaum ) در 1974،اعتقاد داشت که برای تشخیص شکافهای اجرایی و جهت‌یابی استراتژیهای مناسب برای پرکردن این شکافها،لازم‌ است که فعالیتهای ارتباطی منظم درون سازمانی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.