Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی، علم یا هنر

(2 صفحه - از 18 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، هنر، سازمان، علم، مدیران، روابط‌عمومی اطلاعات واقعی، مخاطبان، تفاهم، روابط‌عمومی مخاطبان جایگاه، مدیریت، پشتیبانی، تعریف، علوم اجتماعی، وظایف، تفاهم و پشتیبانی کسانی، روابط‌عمومی بخشی از وظایف مدیریت، روابط‌عمومی بر تلاش آگاهانه، تعریف روابط‌عمومی، نهاد، روابط‌عمومی هنر، روابط‌عمومی سازمان، روابط‌عمومی علم، فعالیتهای روابط‌عمومی، افکار عمومی، از روابط‌عمومی، نهاد کمک به اهداف سازمان، وظایف مدیریت سازمان، اهمیت، جهت اهداف و استراتژیهای سازمان، طرفهای احتمالی روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "پشتیبانی و مشارکت مردمی،اساسی‌ترین هدفی است که‌ روابط عمومی آن را دنبال می‌کند افکار عمومی باید سازمان و برنامه‌های آن را باور کند تا خود را برای همراهی آماده سازد برای دست‌یابی با این هدف باید همه تلاشهای مشروع به کار گرفته شود. به رغم ابلاغ جایگاه روابط عمومی‌ها از سوی شورای عالی‌ سیاستگذاری دولت و تعیین وظایف آنها و تخصیص بودجه‌ لازم،ک همه و همه از عنایت خاص دولت به فعالیت مؤثر این‌ نهاد حکایت دارد اما باید پذیرفت که عدم شناخت برخی از مدیران نسبت به این جایگاه و یا تلقی خاص آنها از روابط عمومی به‌عنوان نهادی صرفا برای تبلیغ مدیریت،موجب شده‌ است که این نهاد نتواند تاکنون به‌طور شایسته و بایسته عمل‌ کند و التبه این مشکل منحصر به کشور ما نیست بلکه در خود آمریکا که زادگاه این علم جدید محسوب می‌شود نیز بسیاری‌ از مدیران به باورهای درستی در این مورد دست نیافته‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.