Skip to main content
فهرست مقالات

کارشناسان مغزهای متفکر روابط عمومی/ گفت و گو

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 24 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، کارشناس، روابط عمومی آموزش کارکنان روابط‌عمومی، کارشناس روابط‌عمومی، کارشناسان مغزهای متفکر روابط‌عمومی، کارکنان، جایگاه روابط عمومی آموزش کارکنان، روابط عمومی‌ها کارشناس روابط‌عمومی، روابط عمومی، کارشناس نمونه روابط عمومی‌های کشور

خلاصه ماشینی: "2-جامعه آگاهی:کارشناس روابط عمومی باید دارای آگاهی‌ها و اطلاعات به‌روز باشد و بداند که در جامعه چه تحولاتی در حال صورت گرفتن است و این تحولات چه تأثیری در سازمان‌ دارد. 6-ابتکار و خلاقیت:کارشناس روابط عمومی یا باید طراح‌ اندیشه‌های نو باشد و یا این اندیشه‌ها را بگیرد و به خلاقیت‌ تبدیل کند و راه‌کارهای جدیدی را برای تصویرسازی مثبت از سازمان خود بیابد. فعالیت ابتکاری سوم،انتشار نشریه ارتباط به‌عنوان اولین‌ نشریه روابط عمومی درون‌سازمانی بود که دارای اهداف‌ فراسازمانی نیز بود و با هدف اعتلای جایگاه روابط عمومی‌ آموزش کارکنان روابط عمومی وزارت جهادسازندگی در کشور منتشر می‌شود. به نظر شما انجمن،در آموزش کارشناسان خبره روابط عمومی چه نقشی دارد؟ در اساسنامه،انجمن مؤظف شده است دوره‌های آموزشی را برگزار و کارشناسان را به کنفرانس‌های روابط عمومی اعزام‌ کند که برای کمک به کارشناسان باید به این خواسته‌ها عمل‌ شود. به نظر شما برای اعتلای جایگاه کارشناسان روابط عمومی‌ چه باید کرد؟ در روابط عمومی مغز متفکر کارشناس است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.