Skip to main content
فهرست مقالات

اصول سیاستهای ارتباطی انجمن روابط عمومی ایران

(1 صفحه - از 3 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : اصول سیاستهای ارتباطی انجمن روابط‌عمومی، سیاستهای ارتباطی انجمن روابط‌عمومی ایران، اطلاعات، روابط‌عمومی، عمومی‌ها، توزیع اطلاعات، توزیع اطلاعات بصورت برنامه‌ریزی، سازمان، ماده، روابط عمومی‌های کشور ناشناخته، مدیران، سیاستهای ارتباطی در روابط عمومی‌ها، ارتباط و توزیع اطلاعات، تخصصی انجمن روابط‌عمومی، روابط‌عمومی مراکز اطلاعات، اطلاعات مربوط به جوامع، ضرورتهای وجودی سیاستهای ارتباطی، اجرای برنامه‌های ارتباطی مؤثر، وسایل ارتباط‌جمعی اطلاعاتی، روابط‌عمومی سخنگوی سازمان، سازمان روابط‌عمومی، روابط‌عمومی کار، روابط‌عمومی بصورتی، فعالیتهای روابط عمومی‌ها، روابط عمومی‌ها اصول، ضرورت کاربرد سیاستهای ارتباطی، قرار دادن اطلاعات، وسایل، اطلاعات هر سازمان، وظیفه مشاورت مدیریت سازمان

خلاصه ماشینی: "اصول سیاستهای ارتباطی‌ انجمن روابط عمومی ایران ضرورتهای وجودی سیاستهای‌ ارتباطی به مثابه زیربنای برنامه‌ریزی‌ برای بسیاری از روابط عمومیهای‌ کشور ناشناخته است. مقصود این است که‌ مخاطب تمام مراجعات،بمنظور گرفتن‌ اطلاعات درباره فعالیتهای یک سازمان‌ (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) (موضوع ماده 4)روابط عمومی می‌باشد. مقصود اینست که روابط عمومی‌ سخنگوی سازمان می‌باشد و مدیران نیز اگر بخواهند بوسیله وسایل ارتباط جمعی اطلاعاتی در دسترس عامه قرار دهند و یا توزیع اطلاعات بصورت‌ برنامه‌ریزی شده و حرفه‌ای دست بزنند طبعا خدمات مشورتی و تخصصی‌ انجمن روابط عمومی را بکار می‌گیرند و بدیهی است که مدیران نیز بر طبق ماده‌ 7)همچنان در کار ایجاد و حفظ روابط صحیح کوشا خواهند بود. ماده 3: روابط عمومی با قرار دادن اطلاعات‌ مربوط به واقعیتها،عقاید،تغییرات و توضیحاتی که در آگاهی جوامع نسبت‌ به سیاستها،تصمیمات و فعالیت‌های‌ سازمان می‌تواند مؤثر باشد مدیریت را یاری می‌نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.