Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگیها و نقش های کارشناسان روابط عمومی/ گفت و گو

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 4 تا 6)

خلاصه ماشینی:

"روابط عمومی:به نظر شما یک‌ کارشناس روابط عمومی متخصص تا چه حد در بهره‌وری سازمان خود می‌تواند نقش داشته باشد؟ رفیعی:ما از تعریف روابط عمومی‌ می‌توانیم نتیجه بگیریم که یک کارشناس‌ چه تأثیر و نقشی می‌تواند بر سازمان‌ بگذارد. روابط عمومی:شما به‌عنوان‌ کارشناس برتر روابط عمومی کشور (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) چه عاملی را رمز موفقیت خود می‌دانید؟ رفیعی:من هر کاری را که با جان و دل انجام‌ می‌دهم و می‌خواهم آن‌طوری باشد که من می‌خواهم،گرچه سازمان توقع‌ کمتری از من داشته باشد. بررسی مسائل حقوق و دستمزد و تهیه‌ نظام مناسبی برای پرداخت آن به‌طوری‌ که یک کارشناس روابط عمومی بتواند برای آموزش فراتر در زمینهء کاری خود، ارتقاء کیفی سطح دانش،شرکت در کلاسهای آموزشی و نشستهای‌ آموزشی،سخنرانی‌ها و بقیه چیزهایی‌ که مرتبط با روابط عمومی است وقت‌ بگذارد از دیگر کارهایی که انجمن‌ می‌تواند انجام دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.