Skip to main content
فهرست مقالات

شرایط احراز و استانداردهای حرفه ای روابط عمومی از دیدگاه مؤسسه روابط عمومی انگلستان

(5 صفحه - از 20 تا 24)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،حرفه‌ای ،کارگاه آموزشی یک‌روزه ،IPR ،کارگاه آموزشی یک‌روزه روابط‌عمومی ،شرایط احراز استانداردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی ،استانداردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی ،مؤسسه روابط‌عمومی انگلستان ،کارگاه آموزشی ،دیدگاه مؤسسه روابط‌عمومی ،مدیریت ،مهارتهای ،کارگاه آموزشی یک‌روزه مدیریت ،شرایط احراز ،ماتریس ،کارگاههای آموزشی IPR ،سازمان ،کارگاه آموزشی یک‌روزه نوشتن ،روابط‌عمومی و شرایط احراز مدیریت ،مدیریت روابط‌عمومی ،کارگاه آموزشی یک‌روزه اصول ،نوشتن ،اهداف روابط‌عمومی و نقش پژوهش‌ها ،برنامه ،طراحی ،مهارتهای نوشتن ،حرفه روابط‌عمومی مرحله ،کار ،کارگاه نقش روابط‌عمومی ،مؤسسه روابط‌عمومی بدنه اصلی

خلاصه ماشینی:

"هدف اصلی از انتشار این راهنما در این راهنما اطلاعاتی درباره‌ استانداردهای حرفه‌ای و شرایط لازم‌ برای حرفه روابط عمومی و چگونگی‌ دستیابی به آنها ارائه شده است، مخاطبین اصلی این راهنما عبارتند از: الف)دانشجویان مقطع کارشناسی و مشاوران مشاغل‌ ب)افراد جدیدالورود و کسانی که قصد تغییر شغل دارند ج)مدیران بخش‌های پرسنلی و توسعه‌ و کسانی که دست‌اندرکار خرید و تهیه‌ منابع مرتبط با روابط عمومی هستند روابط عمومی چیست؟ براساس تعریف رسمی IPR ،روابط عمومی اینگونه تعریف می‌شود:روابط عمومی عبارت است از تلاشی‌ برنامه‌ریزی شده و مستمر برای ایجاد حسن تفاهم درک متقابل بین سازمان و عموم جامعه‌ اخیرا شورالی علمی مؤسسه تعاریف‌ دیگری نیز ارائه کرده است که برای‌ مدیران علاقه‌مند به کسب و حفظ شهرت‌ و اعتبار سازمانی می‌تواند مفید واقع‌ شود. در مجموع،شرایط کلی برای‌ احراز مدیریت عبارتند از: 1-دانش مورد لزوم برای اعمال بهترین‌ روشها 2-تعهد کامل به کیفیت‌ 8-کارگاه آموزشی یک روزه روابط عمومی‌ و بحران‌ در این کارگاه نحوه برخورد و کنترل بحرانها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. این ماتریس به چهار بخش عمده تقسیم شده است: الف)دانش حرفه‌ای‌ ب)مهارتهای حرفه‌ای‌ ج)مهارتهای روابط عمومی: برنامه‌ریزی و مشاوره‌ د)مهارتهای روابط عمومی:توان‌ اجرائی‌ با مدنظر قرار دادن عوامل دانش، مهارت و تجربه،ماتریس (PRETM) پنج‌ مرحله اساسی را ارائه می‌کند: مرحله اول:شرایط پیش از ورود- مهارتها و دانش پایه مورد لزوم برای‌ ورو:حرفه روابط عمومی‌ مرحله دوم:شروع کار حرفه‌ای-مهارتها و دانش مورد لزوم برای کسانی که پس‌ از ورود به این حرفه می‌خواهند به‌عنوان‌ دستیاران و مجریان سطوح پائین در روابط عمومی کار کنند و در جهت ارتقاء شغلی سغی و کوشش می‌کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.