Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه سالانه کار کارگاه های آموزشی IPR: در این راهنما برنامه سالانه کارگاههای آموزشی IPR معرفی می شود

(5 صفحه - از 20 تا 24)

کلید واژه های ماشینی : کارگاههای آموزشی IPR ،روابط‌عمومی ،کارگاه آموزشی ،کارگاه آموزشی یک‌روزه ،کارگاه آموزشی یک‌روزه روابط‌عمومی ،شرایط احراز استانداردهای حرفه‌ای روابط‌عمومی ،حرفه‌ای ،کار کارگاه‌های آموزشی ،مدیریت ،مؤسسه روابط‌عمومی ،مهارتهای ،کارگاه آموزشی یک‌روزه مدیریت ،حرفه روابط‌عمومی ،کار ،ماتریس ،سازمان ،کارگاه آموزشی یک‌روزه نوشتن ،مدیریت روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و شرایط احراز مدیریت ،کارگاه آموزشی یک‌روزه اصول ،مؤسسه روابط‌عمومی انگلستان ،نوشتن ،اهداف روابط‌عمومی و نقش پژوهش‌ها ،طراحی ،مهارتهای نوشتن ،حرفه روابط‌عمومی مرحله ،کارگاه نقش روابط‌عمومی ،دیدگاه مؤسسه روابط‌عمومی ،مؤسسه روابط‌عمومی بدنه اصلی ،مدیریت برنامه‌های روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"هدف اصلی از انتشار این راهنما در این راهنما اطلاعاتی درباره‌ استانداردهای حرفه‌ای و شرایط لازم‌ برای حرفه روابط عمومی و چگونگی‌ دستیابی به آنها ارائه شده است، مخاطبین اصلی این راهنما عبارتند از: الف)دانشجویان مقطع کارشناسی و مشاوران مشاغل‌ ب)افراد جدیدالورود و کسانی که قصد تغییر شغل دارند ج)مدیران بخش‌های پرسنلی و توسعه‌ و کسانی که دست‌اندرکار خرید و تهیه‌ منابع مرتبط با روابط عمومی هستند روابط عمومی چیست؟ براساس تعریف رسمی IPR ،روابط عمومی اینگونه تعریف می‌شود:روابط عمومی عبارت است از تلاشی‌ برنامه‌ریزی شده و مستمر برای ایجاد حسن تفاهم درک متقابل بین سازمان و عموم جامعه‌ اخیرا شورالی علمی مؤسسه تعاریف‌ دیگری نیز ارائه کرده است که برای‌ مدیران علاقه‌مند به کسب و حفظ شهرت‌ و اعتبار سازمانی می‌تواند مفید واقع‌ شود. در مجموع،شرایط کلی برای‌ احراز مدیریت عبارتند از: 1-دانش مورد لزوم برای اعمال بهترین‌ روشها 2-تعهد کامل به کیفیت‌ 8-کارگاه آموزشی یک روزه روابط عمومی‌ و بحران‌ در این کارگاه نحوه برخورد و کنترل بحرانها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. این ماتریس به چهار بخش عمده تقسیم شده است: الف)دانش حرفه‌ای‌ ب)مهارتهای حرفه‌ای‌ ج)مهارتهای روابط عمومی: برنامه‌ریزی و مشاوره‌ د)مهارتهای روابط عمومی:توان‌ اجرائی‌ با مدنظر قرار دادن عوامل دانش، مهارت و تجربه،ماتریس (PRETM) پنج‌ مرحله اساسی را ارائه می‌کند: مرحله اول:شرایط پیش از ورود- مهارتها و دانش پایه مورد لزوم برای‌ ورو:حرفه روابط عمومی‌ مرحله دوم:شروع کار حرفه‌ای-مهارتها و دانش مورد لزوم برای کسانی که پس‌ از ورود به این حرفه می‌خواهند به‌عنوان‌ دستیاران و مجریان سطوح پائین در روابط عمومی کار کنند و در جهت ارتقاء شغلی سغی و کوشش می‌کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.