Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله/ سخنی با وزاری محترم و مسوولین سازمانها

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : حیطه مسئولیت انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن روابط‌عمومی ایران بر دوش، روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران وظیفه، روابط‌عمومی کار مهم مهندسی افکار، مدیر، سازمانها، امر مهم افکار عمومی، مدیر روابط‌عمومی و توجه، حرفه‌ای

خلاصه ماشینی:

"تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و کارشناسان و علاقمندان به این حرفه‌ مرارتهای وسیعی را تحمل نموده‌اند تا امروز حداقل به لحاظ نظری روابط عمومی‌ها بدانند که: اندیشناک و مراقب خواستهای مدیران، بی‌اعتنا به دلتنگیهای کارکنان،ارباب‌رجوع‌ و مخاطبان دستگاه و سرگرم کار در فضای‌ ناشناخته و پرابهام تبلیغات بودن،نه‌ منافعی برای مدیر دارد و نه سودی برای‌ کشور و چه زیباست این دست‌آورد که‌ روابط عمومی را فلسفه مدیریت می‌داند و مدیریتی که به فلسفه وجودی خود واقف نباشد حتما در تاریکی گام می‌نهد و با چالشهای اجتماعی و سیاسی توان‌ حرکت را از دست خواهد داد. ما معتقدیم که اگر قرار باشد یک و تنها یک واحد بطور مستقیم و بلاواسطه با مدیر کار کند حتما آن واحد روابط عمومی باید باشد و لا غیر کارشناسان و اعضاء انجمن روابط عمومی ایران وظیفه‌ صنفی و حرفه‌ای خود می‌دانند که‌ دستهای گشوده شده برای این امر را به‌ گرمی بفشارند و می‌فشارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.