Skip to main content
فهرست مقالات

آشنایی با روابط عمومی های کشور/ گفت و گو

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 3 تا 5)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌های، بانک، روابط‌عمومی بانک تجارت، کارکنان، فعالیتهای روابط‌عمومی بانک تجارت، نشریه روابط‌عمومی بانک تجارت، به‌صفحه تصویرمراجعه، موفقیت روابط‌عمومی بانکها، فعالیتهای روابط‌عمومی تهیه پوستر

خلاصه ماشینی: "مصالح عموم مردم‌ را در یک جامعه در نظر داشته باشد و این یک وظیفه و رسالت است چون‌ فعالیتهای روابط عمومی با تبلیغات و آگهی‌های تجاری تفاوت دارد و برای‌ روابط عمومی هیچ‌چیز خطرناکتر از این‌ نیست که بخواهد از طریق ساده جلوه‌ دادن زشتیها،قدم بردارد،بدلیل اینکه‌ فلسفه وجودی روابط عمومی‌ اطلاع‌رسانی و اعلان حقایق است و به‌ همین دلیل است که مسوولان این حرفه‌ باید مبادی آداب اخلاقی و فضایل‌ انسانی داشته باشند و دفاتر آنان محل‌ اعتماد مراجعان باشد و اگر چنین باشد قدر و منزلت والایی برای این شغل‌ متصور است که البته باید بگویم در این‌ راه هنوز موفقیت زیادی به علت بعضی از مواردی که از دست مسوولان روابط عمومی خارج است حاصل نشده است‌ بطور مثال مسوولان تصمیم‌گیری بدون‌ توجه به توانایی‌های بانکها اعلام‌ می‌نمایند که بانکها موظفند به هر زوج‌ مبلغ دو میلیون ریال وام ازدواج پرداخت‌ کنند و این در حالی است که اعتبار قرض الحسنه موجود در بانکها تنها (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) پاسخگوی نیمی از مزدوجین می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.