Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه روابط عمومی از دیدگاه وزیر مسکن و شهرسازی: روابط عمومی کلید مردمی شدن سازمان ها است

سخنران:

(1 صفحه - از 3 تا 3)

خلاصه ماشینی:

"مهندس عبد العلی‌زاده وزیر مسکن و شهرسازی چندی پیش در همایش‌ سالانه مدیران این وزارتخانه در زاهدان، سخنانی درباره لزوم قانونگذاری و حاکمیت آن در روابط سازمانی و همچنین رابطهء تنگاتنگ و تفکیک‌ناپذیر قانونمند شدن و مردمی بودن ایراد کرد. شنیدن این سخنان از زبان مهندس‌ عبد العلی‌زاده در واقع بیانگر نوع و نحوهء نگاه وی به‌عنوان یک مقام عالی اجرایی‌ کشور به بازوان ارتباطی خویش است: قانونمند شدن و مردمی بودن تقریبا تفکیک‌ناپذیر است. این یک پل تعریف شده‌ است و وجود دارد،اما کسی از روی آن‌ عبور نمی‌کند زیرا آقای مدیر این پل را کشیده بالا و در قلعه را بسته است،این‌ پل اسم ساده‌ای به نام روابط عمومی‌ دارد،روابط عمومی یک پل و ارتباطی‌ بین قلعه شما با مردم و کلید مردمی‌ شدن دستگاه شماست. سازمانهای ما جایگاه روابط عمومی از دیدگاه‌ وزیر مسکن و شهرسازی روابط عمومی کلید مردمی شدن سازمانها است-مهندس‌ عبد العلی‌زاده فکر می‌کنند روابط عمومی یک مسئولیت‌ درجه چهلم است اما چنین نیست بلکه 80 درصد مدیریت در روابط عمومی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.