Skip to main content
فهرست مقالات

همه چیز درباره روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(6 صفحه - از 10 تا 15)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، هدف‌گیریهای، کارکنان، محصول، فروش، اهداف، سازمان، روابط عمومی، خریداران، تجاری

خلاصه ماشینی: "تنظیم،تقریر و توافق اهداف‌ طرح اجمالی هدف‌گیریهای سازمان: 1-کدام عموم از نظر سازمان اهمیت‌ دارد؟ 2-نگرش‌های این افراد و گروهها چه‌ می‌باشد؟ 3-نحوه برقراری ارتباط با آنها اکنون‌ چگونه است؟ 4-چه فرایندهایی برای هماهنگ کردن‌ تلاشهای ارتباطاتی موجود وجود دارد؟ 5-مسؤول هر مجرای ارتباطاتی چه‌ کسی است؟ 6-مدیران بخشها میل دارند نحوهء لحاظ کردن سازمان توسط مخاطبان چگونه‌ باشد؟ 7-در دو،سه یا چندسال بعد سازمان را در کجا می‌بینیم؟ 8-چه موضوعهایی ممکن است بوجود آید که بر سیاستهای جهت‌گیری یا ارتباطاتی ما اثر بگذارد؟ 9-آیا بیانیه‌ای برای سیاست واحد شرکت داریم که هر فعالیت ارتباطاتی در مقایسه با آن مورد بازرسی قرار گیرد؟ 10-آیا می‌توان این سیاست را طوری‌ ارائه کرد که سازمان ما را بوضوح‌ شناسایی کند؛و مایلیم چگونه خود را بنمایانیم؟ توسعه و گسترش هدف‌گیریها و تبدیل آنها به هدف: 11-آیا فهرست تمام مخاطبان مهم را می‌توانیم فراهم آوریم؟ 12-نحوه رده‌بندی آنها از لحاظ اولویت‌ چگونه است،مثلا نسبت و تناسب تلاش‌ بودجه‌ای مربوط و قابل تخصیص به‌ هرکدام از آنها؟ 13-آیا طرز تلقی‌ها و نگرشهای هر گروه‌ را می‌دانیم؟ 14-آیا تحقیق در این زمینه موجود است‌ یا نیاز است تحقیق دربارهء نگرشها را انجام دهیم؟ 15-آیا چنان تحقیقی در حیطه و محدودهء منابع موجود قابل انجام است یا آیا به کمک تخصصی نیاز داریم؟ 16-آیا می‌توانیم اهداف روابط عمومی‌ را برای حمایت در زمینه فروش،بازاریابی، امور کارکنان،امور مالی و دیگر اهداف‌ تنظیم و تقریر کنیم؟ ادامه در صفحه 29"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.