Skip to main content
فهرست مقالات

واحد ارتباطات مردمی شروع از نقطه صفر (3)/ گزارش/

گزارشگر:

(4 صفحه - از 26 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : واحد ارتباطات مردمی، واحد ارتباطات مردمی شروع، دفاتر ارتباطات مردمی، سازمان، روابط‌عمومی، وظیفه دفاتر ارتباطات مردمی، نهادهای دفاتر ارتباطات مردمی، عملکرد واحد ارتباطات مردمی، واحد ارتباطت، واحد ارتباطات مردمی نقشی

خلاصه ماشینی: "17-چه معیارهای سنجش کمی را برای‌ هر هدف می‌توان بکار گرفت،مثلا پوشش رسانه‌ای یا سطح آگاهی‌ عمومی؟ 18-آیا اینها ما را قادر می‌سازند تا در پایان برنامهء تبلیغاتی میزان توفیق خود را بسنجیم؟ 19-آن مقیاس زمانی که طبق آن بتوانیم‌ میزان توفیق خود را بسنجیم کدام است؟ 20-آیا می‌توانیم هر یشرفتی را به‌ هزینهء دستیابی به این ارزش برای‌ سازمان ربط دهیم؟ 21-آیا دریاره مراحل نظارت بر پیشرفت به سمت اهداف و نیز آن عوامل‌ خارجی که ممکن است بر اینها اثر گذارند،مثلا فعالیت‌های رقابتی،به توافق‌ رسیده‌ایم؟ تهیه برنامهء اهداف 22-آیا هیچ عدم وفق یا ناسازگاری قابل‌ توجهی در آن اهداف روابط عمومی که به‌ قصد حمایت از فعالیتهای بخش‌های‌ مختلف تنظیم شده‌اند وجود دارد؟ 23-آیا می‌توان اینها را با توافق متقابل‌ با سرپرستان بخش‌ها حل و فصل کرد؟ 24-آیا پیش‌نویس برنامه تنظیم شده‌ تمام داده‌های رسیده از سرپرستان‌ بخش‌ها را منعکس می‌کند؟ 25-آیا برای هر حوزه‌ای،وزنی در نظر گرفته‌ایم که منعکس کننده نسبت منبع‌ مورد تخصیص از سوی روابط عمومی‌ باشد؟ 26-آیا واقع‌گرایانه است که از مدیران و کارکنان عملیاتی انتظار داشته باشیم که‌ با این اهداف توافق کرده و از آنها حمایت‌ و پشتیبانی کنند؟ 27-اینکه آیا تصمیم داریم این اهداف‌ محرمانه بمانند یا نه را مورد بحث و گفتگو قرار داده‌ایم؟ 28-اختیار عهده‌گیری فعالیت‌های‌ ارتباطاتی بر دوش چه کسی است؟ 29-خطوط گزارش‌دهی ارتباطاتی به‌ مشاور روابط عمومی چه می‌باشند و آیا اینها مورد بحث و توافق قرار گرفته‌اند؟ گرفتن توافق‌"واحد": 30-آیا پیش‌نویس اهداف تنظیم شده را منتشر کرده‌ایم و از سرپرستان بخش‌ها درخواست پاسخ نموده‌ایم؟ 31-آیا امکان دارد چنان پیشنهادهایی‌ را بدون بازنویسی تحول‌گرایانه بکار گیریم؟ 32-اگرنه،آیا اظهار نظرها: الف-قابل‌قبول هستند و بایستی بکار گرفته شوند؟ ب-قابل‌قبول نیستند و به بحث و گفتگو با فرد دیگری نیاز می‌باشد؟ 33-آیا اکنون ویرایش نهایی برای‌ تصویب هیأت مدیران قابل ارائه است؟ 34-در صورت پذیرفته‌شدن،نحوه ارائه‌ آن به مدیران و کارکنان چگونه است؟ 35-آیا پیشنهاد انتشار آن را می‌دهیم یا آن را به‌عنوان سند سیاستی محرمانه‌ منظور می‌کنیم؟ 36-آیا دربارهء این تصمیم با تمام‌ مدیران مشورت کرده‌ایم و آیا مسئولیت‌های آنها را گوشزد کرده‌ایم؟ 27-کدام هیأت خارجی بایستی این را دریافت کند،مثلا یک بنگاه تبلیغاتی؟ 38-آیا سامانه‌های(سیستم)بازخور (فیدبک)برای سنجش موارد زیر داریم؟ الف-پذیرش این اهداف در تمام سطوح."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.