Skip to main content
فهرست مقالات

واحد ارتباطات مردمی شروع از نقطه صفر (3)/ گزارش/

گزارشگر:

(4 صفحه - از 26 تا 29)

خلاصه ماشینی:

"17-چه معیارهای سنجش کمی را برای‌ هر هدف می‌توان بکار گرفت،مثلا پوشش رسانه‌ای یا سطح آگاهی‌ عمومی؟ 18-آیا اینها ما را قادر می‌سازند تا در پایان برنامهء تبلیغاتی میزان توفیق خود را بسنجیم؟ 19-آن مقیاس زمانی که طبق آن بتوانیم‌ میزان توفیق خود را بسنجیم کدام است؟ 20-آیا می‌توانیم هر یشرفتی را به‌ هزینهء دستیابی به این ارزش برای‌ سازمان ربط دهیم؟ 21-آیا دریاره مراحل نظارت بر پیشرفت به سمت اهداف و نیز آن عوامل‌ خارجی که ممکن است بر اینها اثر گذارند،مثلا فعالیت‌های رقابتی،به توافق‌ رسیده‌ایم؟ تهیه برنامهء اهداف 22-آیا هیچ عدم وفق یا ناسازگاری قابل‌ توجهی در آن اهداف روابط عمومی که به‌ قصد حمایت از فعالیتهای بخش‌های‌ مختلف تنظیم شده‌اند وجود دارد؟ 23-آیا می‌توان اینها را با توافق متقابل‌ با سرپرستان بخش‌ها حل و فصل کرد؟ 24-آیا پیش‌نویس برنامه تنظیم شده‌ تمام داده‌های رسیده از سرپرستان‌ بخش‌ها را منعکس می‌کند؟ 25-آیا برای هر حوزه‌ای،وزنی در نظر گرفته‌ایم که منعکس کننده نسبت منبع‌ مورد تخصیص از سوی روابط عمومی‌ باشد؟ 26-آیا واقع‌گرایانه است که از مدیران و کارکنان عملیاتی انتظار داشته باشیم که‌ با این اهداف توافق کرده و از آنها حمایت‌ و پشتیبانی کنند؟ 27-اینکه آیا تصمیم داریم این اهداف‌ محرمانه بمانند یا نه را مورد بحث و گفتگو قرار داده‌ایم؟ 28-اختیار عهده‌گیری فعالیت‌های‌ ارتباطاتی بر دوش چه کسی است؟ 29-خطوط گزارش‌دهی ارتباطاتی به‌ مشاور روابط عمومی چه می‌باشند و آیا اینها مورد بحث و توافق قرار گرفته‌اند؟ گرفتن توافق‌"واحد": 30-آیا پیش‌نویس اهداف تنظیم شده را منتشر کرده‌ایم و از سرپرستان بخش‌ها درخواست پاسخ نموده‌ایم؟ 31-آیا امکان دارد چنان پیشنهادهایی‌ را بدون بازنویسی تحول‌گرایانه بکار گیریم؟ 32-اگرنه،آیا اظهار نظرها: الف-قابل‌قبول هستند و بایستی بکار گرفته شوند؟ ب-قابل‌قبول نیستند و به بحث و گفتگو با فرد دیگری نیاز می‌باشد؟ 33-آیا اکنون ویرایش نهایی برای‌ تصویب هیأت مدیران قابل ارائه است؟ 34-در صورت پذیرفته‌شدن،نحوه ارائه‌ آن به مدیران و کارکنان چگونه است؟ 35-آیا پیشنهاد انتشار آن را می‌دهیم یا آن را به‌عنوان سند سیاستی محرمانه‌ منظور می‌کنیم؟ 36-آیا دربارهء این تصمیم با تمام‌ مدیران مشورت کرده‌ایم و آیا مسئولیت‌های آنها را گوشزد کرده‌ایم؟ 27-کدام هیأت خارجی بایستی این را دریافت کند،مثلا یک بنگاه تبلیغاتی؟ 38-آیا سامانه‌های(سیستم)بازخور (فیدبک)برای سنجش موارد زیر داریم؟ الف-پذیرش این اهداف در تمام سطوح."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.