Skip to main content
فهرست مقالات

دیدگاههای رئیس جمهور خاتمی درباره روابط عمومی ها/ نفوذ روابط عمومی در قلب مردم به نفع مدیریتهاست

سخنران:

(4 صفحه - از 4 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : مردم، روابط‌عمومی، عمومی‌ها، دیدگاههای رئیس‌جمهور خاتمی، نفوذ روابط‌عمومی در قلب مردم، انقلاب، توقع، حکومت، دیدگاههای رئیس‌جمهور خاتمی دربارهء روابط‌عمومی، اسلامی

خلاصه ماشینی: "خیلی از این‌ نیازها بجا هستند و کمبودهائی در زمینه‌های مادی،معنوی،معیشتی وجود دارد و به هرحال این توقع را مردم دارند که انقلاب این نیازها و کمبودها را مرتفع‌ کند و بعضی از این توقعات شاید بیش از حد باشد؛بخصوص باتوجه به اینکه این‌ مردم انقلاب را به وجود آورند و شاید به دلیل عدم توجه به همه جوانب زودتر از حدی که امکانات اجازه بدهد بخواهند به پاسخ سئوالات و برآورده شدن‌ نیازهایشان برسند و توقعات بی‌جائی‌ ممکن است برای مردم پیدا شود ولی‌ به هرحال نیاز و توقع مردم یک واقعیت‌ است،یعنی ما با یک واقعیت خارجی‌ روبرو هستیم و آن طلب و توقع مردم‌ است. کسانی که ساز و کار قدرت را در زمان ما می‌شناسند تردیدی‌ ندارند که در روزگار فعلی قدرت مستقل‌ غیر متکی به مردم نداریم استقلال شرط اصلی و لازمه حتمی‌اش اتکا به مردم‌ است در غیر این صورت حکومت باید وابسته به بیگانه باشد باتوجه به فعل و انفعالاتی که قدرت در زمان ما پیدا کرده‌ است. اگر روش بدی در مورد عرضه اسلام عرضه کنیم حالت‌ بدی که در روش ما برای مردم ایجاد می‌شود به خود اسلام منتقل می‌شود و مردم به اسلام بدبین می‌شوند ما در چنین جامعه‌ای کار دشواری داریم، بخصوص کسانیکه در معرض افکار عمومی هستند یا وظیفه روشن کردن‌ افکار عمومی را دارند باید سعی کنیم جو جامعه ما جو منطق باشد،یک جو صمیمی،جو توجیه،جو رشد تفکر یا برخورد تفکر با تفکر باشد و با رعایت‌ تمام جنبه‌هایی که برای حفظ تمامیت، استقلال و امنیت کشور لازم است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.