Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ها و روزنامه نگاران موانع تفاهم و ارتباطات متقابل

نویسنده:

(4 صفحه - از 24 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : مطبوعات، روابط‌عمومی، اطلاعات، روزنامه، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، اخبار، عملکرد مسئولان روابط عمومی‌ها خاطر‌نشان، روابط عمومی‌ها، اطلاعات و روابط عمومی‌ها خبرنگاران

خلاصه ماشینی:

"به راستی در این میان چه کسی مقصر است؟ساختار و بستر اجتماعی که در آن زندگی می‌کنیم؟نگاه مدیران ما به‌ روابط عمومی‌ها؟توقعات بیش از اندازه‌ روزنامه‌نگاران از روابط عمومی‌ها؟ سنگ‌اندازی روابط عمومی‌ها در راه‌ خبرنگاران برای دستیابی به اطلاعات و ارتباط با مسئولان سازمان؟کدام یک؟ «سید محمد ویژگان»دبیر سرویس‌ اجتماعی و سیاسی روزنامه اطلاعات با سابقه‌ای بیست و چند ساله در مطبوعات‌ کشور اظهار داشت:«روابط عمومی در حقیقت سخنگوی سازمانهاست و نقش‌ مهمی در جهت هماهنگی و پوشش خبری‌ آن سازمان برعهده دارد. مدیر روابط عمومی بانک سپه باتأکید بر حفظ ارتباط تنگاتنگ با مبطوعات‌ خاطرنشان کرد:«یکی از مشکلات ما با مطبوعات این است که بارها مشاهده‌ شده است روزنامه‌ای به جای فرستادن‌ (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) خبرنگاران حوزهء اقتصادی خود از خبرنگاران سرویس سیاسی یا واحد خبر استفاده می‌کند این نشان می‌دهد آنها به دنبال خبر نیامده‌اند بلکه به دنبال‌ سوژه هستند تا تیراژ روزنامه خود را بالا ببرند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.