Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و مشاوره مدیریت

نویسنده:

(3 صفحه - از 28 تا 30)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،مدیر ،اطلاعات ،روابط‌عمومی و مشاوره مدیریت ،مشاوره مدیریت ،اطلاعات فردی مدیر روابط‌عمومی ،هسته‌های ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،مشورتی ،سازمان ،ایجاد هسته‌های مشورتی در روابط‌عمومی ،مدیر دستگاه و مدیر روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی کار ،مردم ،مدیریت سازمان ،وظیفه ،اطلاعات فردی مسئول روابط ،روابط عمومی‌ها ،افکار عمومی به مدیریت سازمان ،انتقال تجلیات افکار عمومی ،آموزش ،افکار عمومی ،عنوان هسته از توان کارشناسی ،انتقال ،تبدیل اطلاعات و تصمیم ،وظایف روابط‌عمومی ،اجرای پروژه‌های جمع‌آوری اطلاعات ،خدمت ،دستگاهی روابط‌عمومی ،مدیریت افکار عمومی

خلاصه ماشینی:

"باتوجه به آنچه گفته شد،می‌توان نتیجه‌ گرفت که‌"مشاوره مدیریت‌"در روابط عمومی،صرفا پند و اندرز نبوده و محدود به اطلاعات فردی مدیر روابط عمومی‌ نمی‌شود،روابط عمومی با ایجاد "هسته‌های مشورتی‌"در واقع درباره‌ مسایل مهم سازمان علت‌یابی کرده و توصیه‌های لازم را با عنایت به افکار عمومی در اختیار مدیریت سازمان قرار می‌دهد. باید آگاهیهای فنی بخش روابط عمومی‌هایمان را بالا ببریم که در این‌ زمینه هم این گردهمایی انشاء الله به‌ نتایج خوبی برسد همچنین به تشکیلات و ایجاد کلاسها و خدمات آموزشی و آموزش کوتاه مدت و میان مدت باید توجه ویژه کرد و حتی به بعضی‌ها که‌ کار بیشتری می‌کنند باید بورسیه بدهیم‌ تا در داخل یا خارج ادامه تحصیل بدهند و حتی با نشریات و مطبوعات ادواری‌ باید درباره روابط عمومی‌ها و برای آنها تلاش کنیم و اصلاحات و آگاهی‌های‌ مسئولان روابط عمومی را به تناسب‌ پیش‌رفتهائی که هست مرتبا تازه کنیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.