Skip to main content
فهرست مقالات

توطئه روابط عمومی برای بیشتر گرم کردن سیاره زمین

(3 صفحه - از 31 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،گازهای ،سیاره زمین ،شرکتهای روابط‌عمومی ،آمریکا ،اطلاعات ،توطئه روابط‌عمومی ،صنایع ،انیستیتو نفت آمریکا ،شرکتهای روابط‌عمومی آمریکا ،تبلیغاتی ،دلار صرف روابط‌عمومی و تبلیغات ،اخبار ،ائتلاف ،شرکتهای روابط‌عمومی تلاش ،بزرگترین شرکتهای روابط‌عمومی ،صرف ،استرالیا ،نظریه گرم شدن زمین ،کلینتون ،میلیون دلار ،انجمن سوختها و انیستیتو ،کشمکش ،دلار هزینه‌های روابط‌عمومی ،تکنیکهای روابط‌عمومی ،کلینتون کشمکش و کلینتون ،سوختهای فسیلی ،ائتلاف در شرکتهای آمریکایی ،انجمنهای تجاری آمریکا تأسیس ،انجمن روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"از یک تلاش روابط عمومی و تبلیغاتی‌ وسیع در کشورهای صنعتی به‌ویژه‌ ایالات متحده آمریکا پرده برداشت که به‌ منظور خنثی‌سازی توافق‌های انجام‌ شده در سطح بین‌المللی در مورد استفاده از گازهای آلاینده هوا و مصرف‌ سوختهای فسیلی صورت می‌گیرد. به‌ تنهایی در سالهای 1992 و 1993،بیش‌ از 000/700 دلار صرف روابط عمومی و تبلیغات کرد و«انیستیتو نفت آمریکا»در سال 1993،به شرکت روابط عمومی "BURSON-MARSTELLER" 8/1 میلیون دلار پرداخت تا یک برنامه‌ کامپیوتری برای بهره‌برداری از تکنیک‌ روابط عمومی پست مستقیم‌ (نامه‌نگاری)بوجود آورد و نیز یک‌ سرویس تلفنی ویژه،راه‌اندازی کند. در بیانیه‌های روابط عمومی و تبلیغاتی‌ که برای بسیج کامیون‌داران و کشاورزان صادر می‌شد،مرکز فوق‌ روی این نکته تأکید داشت که گرم شدن‌ زمین یک تلاش دیگر از جانب کلینتون‌ رییس جمهور آمریکا است تا مالکیت‌ خصوصی را با سوسیالیسم، بوروکراسی و یک دولت بزرگ جانشین‌ کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.