Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

(1 صفحه - از 43 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، تبلیغات، کاظم متولی فارغ‌التحصیل سال، ارتباطات مؤسسه و انواع تبلیغ، کتاب، روابط‌عمومی و تبلیغات نام، عوارض تبلیغات و انواع تبلیغات، کاظم متولی به رشته تحریر، حقیقت شعار روابط‌عمومی، انواع تبلیغات سیاسی

خلاصه ماشینی: "(به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) روابط عمومی و تبلیغات نام کتابی است که توسط کاظم‌ متولی به رشته تحریر درآمده است. چاپ اول این کتاب‌ در سال 1372 منتشر شده است. این کتاب با 209 صفحه‌ به 9 بخش تقسیم شده که هر بخش نیز شامل سرفصل‌های‌ متعددی است. در این کتاب سرفصل‌های ذیل را می‌خوانیم: 1-روابط عمومی:تعریف پیشینه و اهمیت و نقش روابط عمومی در تحقیق اهداف و مؤسسات. 5-تبلیغات:به تعریف پیشینه ماهیت و عوارض تبلیغات‌ و انواع تبلیغات می‌پردازد. 9-در بخش پایانی کتاب به تفاوت بین روابط عمومی و تبلیغات پرداخته می‌شود. کاظم متولی فارغ التحصیل سال 1350 خورشیدی و جزء اولین گروه فارغ التحصیلان کشور در زمینه تبلیغات و روابط عمومی است که در طی سالها تلاش مستمر و تجربیات عملی حاصل تجربیات خود را از نظر خوانندگان‌ می‌گذراند. چند تعریف مختصر از روابط عمومی به نقل از این کتاب: -روابط عمومی آئینه تمام‌نمای یک مؤسسه است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.