Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی نمی تواند تبلیغ «هیچ» بکند/ گفت و گو

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 58 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، روابط‌عمومی نمی‌تواند تبلیغ، اطلاعات، بنیاد مسکن، روابط‌عمومی بنیاد مسکن به ابزارها، روابط‌عمومی دفتر مرکزی با روابط‌عمومی، ارتباط روابط‌عمومی دفتر مرکزی، دفتر مرکزی با روابط‌عمومی استانها، حال حاظر روابط‌عمومی بنیاد مسکن، جایگاه روابط‌عمومی در بنیاد مسکن، مشارکت، روابط‌عمومی استانها و دفتر مرکزی، جهت جلب کمکهای مردمی به‌حساب، نقش روابط‌عمومی در جذب مشارکت، فعالیت، جلب مشارکت، فعالیت جلب کمکهای مردمی، هنر لازم روابط‌عمومی، امکانات لازم جهت شناخت افکار، هنر، وظایف، ابزارهای، مخاطبین، برنامه، روابط‌عمومی علم، وظایف روابط‌عمومی، ابزار تبلیغ، استان روابط‌عمومی، جهت شناخت افکار عمومی، وظایف کلی روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "نقش روابط عمومی در جذب مشارکت‌ مردمی چه می‌تواند باشد؟ -مشارکت را زمانی تعریف می‌کنیم که بخواهید به توسعه‌ برسیم،اولین قدم در توسعه مشارکت است،مشارکت‌ یعنی اگر بخواهید توسعه پایدار و ماندگار و نهادینه داشته‌ باشیم،باید از کلیه اقشار و گروههای مختلف در سطح‌ جامعه استفاده کنیم و این مشارکت اینگونه نییست که به‌ گروههای مختلف بگوییم که بروند و کاری را شخصا انجام‌ دهند بلکه باید آنان خودشان بخواهند و بگویند که ما حاضریم انجام کار یا یک بخشی از مسئولیتی را برعهده‌ بگیریم. آیا عملکرد و فعالیتهای خود بنیاد و آنچه که‌ عینا برای مردم محروم انجام داده نمی‌تواند به‌ عنوان ابزار تبلیغ بسیار قوی جهت جلب‌ کمکهای مردمی به حساب 100 باشد؟ -مسلما همین‌طور است و در نهایت روابط عمومی هر چقدرهم قوی باشد اگر بنیاد کاری انجام ندهد و عملکردی‌ نداشته باشد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد،ما آنچه را توسط واحدهای دیگر بنیاد انجام شده به مردم نشان‌ می‌دهیم و روابط عمومی نمی‌تواند تبلیغ«هیچ»را بکند!"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.