Skip to main content
فهرست مقالات

تقویت روابط عمومی ها، حرکت به سمت توسعه

گزارشگر:

(3 صفحه - از 29 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، روابط‌عمومی، روزنامه، روزنامه‌نگاران، روابط عمومی‌ها، مدیر، سازمان، مسؤولان روابط عمومی‌ها، خبرنگاران، عملکرد

خلاصه ماشینی: "وقتی با این واقعیت تلخ آشنا می‌شود،می‌اندیشد چرا باید نهادی که وظیفه دارد با روزنامه‌نگاران همکاری‌ کرده و با دادن اطلاعات کافی منافع سازمان متبوع‌ خود را تأمین کند سر راه آنان مانع ایجاد می‌کند. مطبوعات و روابط عمومی‌ها روزنامه‌نگاران درباره نقش روابط عمومی‌ها در افزایش کارآمدی نظام اطلاع‌رسانی کشور،بر این نکته تأکید؟؟؟که نبود واقع‌نگری در انعکاس آنچه که‌ واقعا روی می‌دهد،مهمترین ضعف روابط عمومی‌ها است و متأسفانه اغلب روابط عمومی‌های کشور تبدیل‌ به متصدیان تبلیغات و تشریفات شده‌اند،یک روزنامه‌ نگار در این‌مورد می‌گوید:مسؤولان روابط عمومی‌ها در برخی از سازمانها،نصب پلاکارد به مناسبتهای‌ مختلف و انعکاس نظرات واحدهای تابعه را مهمترین‌ وظیفه خود می‌دانند و از این موضوع غافلند که هر سازمان یا وزارتخانه،موظف است درباره عملکرد خود در برابر مهمترین مرجع قضاوت،یعنی مردم‌ پاسخگو باشد. روابط عمومی و هفته دولت تجربه کشورهای توسعه‌یافته نشان می‌دهد که هیچ‌ کشوری نمی‌تواند بدون کانالهای ارتباطی کارآمد در زمینه اقتصاد،به پیشرفتهای لازم دست یابد،به این‌ دلیل تقویت واحدهای روابط عمومی در حقیقت کمک‌ به تسریع فرآیند توسعه همه‌جانبه کشور است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.