Skip to main content
فهرست مقالات

دانش روابط عمومی یا هنر روابط عمومی

نویسنده:

(2 صفحه - از 46 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،دانش روابط‌عمومی ،هنر روابط‌عمومی ،دانش ،روابط عمومی ،دانش روابط عمومی ،سازمان ،حقیقت ،ویژگیهای درونی علم پزشکی ،واحد ،دانشجوی ،واحدهای روابط‌عمومی در سازمان‌ها ،واحدهای روابط عمومی مصداق ،ارتباط واحد روابط‌عمومی ،دانش روابط عمومی در دانشگاه‌ها ،دوری ،دانشجوی علوم ارتباطات دانشگاه ،تفکر ،دانشجوی روابط‌عمومی ،نگاه ،جامعه ،حقیقت روابط‌عمومی ،هنر روابط عمومی ،کار روابط‌عمومی ،اصل ،جامعه نسبت به حرفه پزشکی ،نگاه تشریفاتی به روابط عمومی‌ها ،قبول ،علم ،واحدهای آموزشی روابط عمومی

خلاصه ماشینی:

"این تفکر با علم به اینکه دانش روابط عمومی قبل از هر چیز هنر برقراری ارتباط بوده،در نتیجه متخصص آن باید آشنا به علوم ارتباطات باشد،تا چه اندازه منطبق بر حقیقت روابط عمومی است،بحثی مفصل و جداگانه است‌ که خود فرصتی دیگر را می‌طلبد. اگر ارتباط واحد روابط عمومی را در درون یک سازمان‌ با واحدهای دیگر به همان صورت کلی که در بالا یاد شد «اما در مقیاسی کوچکتر»در ننظر بگیریم،بنابراین روابط عمومی باید این اصل اساسی را باور داشته باشد که ابتدا برای خود روابط عمومی‌باشد. سازمان باید قانع گردد که وجود روابط عمومی در راستای منافع‌ سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و بی‌اعتنایی و کم‌توجهی به این واحد خساراتی را«غیرمستقیم»بدنبال‌ خواهد داشت. باید قبول کرد برای مدیران با هرنوع تفکر و نگرشی،این‌ اصل که میزان اختصاص بودجه و امکانات تنها بسته به‌ اهمیت هر واحد در راستای کارایی بیشتر و در نهایت‌ منافع و مصالح سازمان است،اصل اول است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.