Skip to main content
فهرست مقالات

آرمان ها در روابط عمومی نیازمند احیاء و توسعه «به بهانه برگزاری همایش بررسی مسائل روابط عمومی ایران»

نویسنده:

(1 صفحه - از 7 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : برگزاری همایش بررسی مسائل روابط‌عمومی ،همایش بررسی مسائل روابط‌عمومی ایران ،بهانه برگزاری همایش بررسی مسائل ،روابط‌عمومی نیازمند احیاء و توسعه ،روابط‌عمومی ،آرمان ها در روابط‌عمومی نیازمند ،عمومی‌ها ،آرمان‌ها ،اداره‌کل تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی ،زنده‌یاد راهی کارشناس روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی وزارت راه و ترابری ،آرمان‌ها در روابط‌عمومی نیازمند ،مدیر کل روابط‌عمومی وزارت راه ،روابط‌عمومی زنده‌یاد راحمی مدیر ،ترابری و زنده‌یاد راهی کارشناس ،زنده‌یاد راحمی مدیر کل روابط‌عمومی ،آرمان‌سازی ،سازمان ،وزارت ،نام روابط‌عمومی ،کارشناسی خصوصی‌سازی روابط‌عمومی ،روابط عمومی‌ها ،روابط عمومی‌ها به استراتژی ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد ،تغییرات ،به بهانه ،روابط‌عمومی به لحاظ تکنیک ،مسئله مهمی در همایشی ،نیابیم سازماندهی‌ها

خلاصه ماشینی:

"(به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) آرمان‌ها در روابط عمومی‌ نیازمند احیاء و توسعه «به بهانه برگزاری همایش بررسی مسائل روابط عمومی ایران» در اولین هفته خرداد 80 همایشی با نام«بررسی مسائل روابط عمومی‌ ایران»توسط اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری‌ چند سازمان دولتی دیگر در تهران برگزار شد. اما در این‌جایگاه و در ظروفی به نام«سرمقاله»به دو نکته اشاره خواهیم‌ داشت: 1-به دور از هرگونه مداهنه،تقدیر و تشکر داریم از اداره کل تبلیغات‌ وزارت ارشاد اسلامی که همایش‌هایی از این نوع را سازمان می‌دهند و تریبون‌هایی با نام روابط عمومی را می‌گشایند و به گسترش ادبیات روابط عمومی در کشور مدد می‌رسانند. 2-آنچه به‌نظر نگارنده مهمترین مسئله است و در این همایش هم جای‌ خالی آن با تمام وجود توسط آن‌ها که به روابط عمومی نگاهی اصیل دارند، لمس مس‌شد،مسئلهء آرمان‌ها و آرمان‌سازی‌ها برای روابط عمومی بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.