Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ها، رؤیای شیرین اما واقعی برای مدیران ارشد سازمان ها

نویسنده:

(3 صفحه - از 58 تا 60)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،مدیران ،سازمان ،مدیران ارشد سازمان ها ،روابط عمومی‌ها ،روابط‌عمومی ایران و رئیس روابط‌عمومی ،میرزاده عضو انجمن روابط‌عمومی ایران ،واقعی ،فرهنگ ،میرزاده رئیس روابط‌عمومی شرکت ،ایران و رئیس روابط‌عمومی شرکت ،روابط‌عمومی شرکت سیمان فارس ،سال آینده مسؤولان روابط عمومی‌ها ،علیرضا میرزاده عضو انجمن روابط‌عمومی ،بحران ،مدیریت ،مدیریت بحران ،امور ارتباطات و روابط‌عمومی ،عملکرد فعالیت روابط عمومی‌ها ،نگاه ،مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی ،وظایف ،میرزاده تبلیغات و روابط‌عمومی ،امور پشتیبانی روابط عمومی‌ها ،تمدنها ،بخش کوچکی از وظایف روابط‌عمومی ،مدیریت سازمان ،عملکرد ،مسؤول روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"اکنون باید ببینیم واقعا طی این پنجاه سال چگونه‌ به روابط عمومی و نقش آن نگاه شده؟ واقعیت امر این است که طی پنجاه سال‌ سیستم یا نظام روابط عمومی دستخوش تغییراتی‌ بوده و نوع نگرش‌ها در هر زمان در مورد آن‌ متفاوت بوده و البته در بسیاری موارد نیز دیدگاه‌های مشترکی نسبت به نوع عملکرد فعالیت‌ روابط عمومی‌ها طی این پنجاه سال وجود داشته‌ اما شاید بتوان گفت یکی از مشکلات فراروی‌ روابط عمومی در نوع نگرش،الگوبرداری و تقلید از یک نوع روابط عمومی وارداتی در بدو امر بوده‌ است،بدون آن‌که فرهنگ آن ایجاد شود و متأسفانه مانند بسیاری از موارد دیگر از دنیای‌ تکنولوژی تنها به وارد کردن آن توجه شد اما طرز استفاده صحیح و رشد آن مورد عنایت جدی واقع‌ نشد و در حقیقت پدیدهء روابط عمومی زاییده‌ای‌ از فعالیت‌های خبرنگاری و مطبوعاتی است و بسیاری بر این عقیده‌اند که در جنگ جهانی دوم‌ این پدیده شکل و شمایل مشخص‌تری به خود گرفت و پس از آن نیز وارد کشور ما شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.