Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار

(13 صفحه - از 10 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌ها، مدیر، برق، ارتباطات، رئیس انجمن روابط‌عمومی استان اصفهان، مدیر روابط‌عمومی، استان، انجمن فرهنگی روابط‌عمومی استان، همایش ملی مدیران روابط‌عمومی، سازمان، صنعت برق، فرهنگ، شورای روابط عمومی‌های صنعت برق، شرکت مسؤولان روابط‌عمومی بانک‌های کشور، اطلاع‌رسانی، شوراهای روابط‌عمومی، روابط عمومی‌ها، انجمن روابط‌عمومی ایران، روابط عمومی‌های صنعت برق منطقه، مردم، روابط‌عمومی برق منطقه‌ای مازندران، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، ارتباط، مهاجرانی رئیس مرکز گفتگوی تمدنها، انجمنها و شوراهای روابط‌عمومی کشور، مدیر روابط‌عمومی توزیع برق استان، امور بین‌الملل سازمان توانیر، روابط عمومی‌های برتر صنعت برق، روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان

خلاصه ماشینی: "به گزارش روابط عمومی برق‌ منطقه‌ای آذربایجان اکبر نعمت الهی این‌ مطلب را در گردهمایی یک‌روزه‌ شورای روابط عمومی‌های صنعت برق‌ منطقه 3 کشور با حضور دکتر حسنی‌پور معاون سخنگوی دولت و رئیس‌ دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی،مهندس‌ فتاح و قره‌باغ مدیرعامل شرکت برق‌ منطقه‌ای آذربایجان،مدیران عامل‌ و معاونان این شرکت و شرکت‌های اقماری و نیز اعضای شورا در تبریز بیان کرد و افزود: در ارزیابی روابط عمومی‌های برتر صنعت‌ برق کشور در سال 81 به این موضوع توجه‌ بیشتری خواهد شد و روابط عمومی‌هایی که در این بخش فعالیت‌ شایسته‌ای از خود بروز دهند،مورد تشویق و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت. در ادامه این دوره،عباس‌ خالدنژاد معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان توانیر با تشریح نقش انرژی برق در زندگی‌ فردی و اجتماعی مردم و نقش آن‌ در رشد و توسعهء کشور گفت:با وجود تلاشهای گسترده‌ای که از سوی روابط عمومی‌های صنعت‌ برق برای اطلاع‌رسانی در زمینهء رشد و تحولات صنعت برق طی‌ سالهای اخیر صورت گرفته،ولی‌ به نظر می‌رسد هنوز مردم و حتی‌ مسؤولان به خوبی در جریان این‌ پیشرفت‌ها نیستند و با مشکلات و دشواری‌های کاری این صنعت در کشور آشنایی ندارند. جناب آقای براتی با تشکر از اینکه‌ وقتتان را در اختیار ما گذاشتید به‌عنوان‌ نخستین پرسش بفرمایید نظر جنابعالی‌ دربارهء اهمیت و ضرورت جایگاه روابط عمومی چیست؟ با تشکر از شما که فرصتی به اداره کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان دادید، ضرورت دارد خاطرنشان کنم که در عصر انفجار اطلاعات باید جایگاه روابط عمومی در تمام کشور در بخش‌های‌ مختلف تعریف و تبیین شود و با عنایت‌ به جوان بودن این مقوله در ایران اسلامی، کوشش و همدلی همه‌جانبه‌ای نیاز است تا روابط عمومی جایگاه علمی و عملی خود را پیدا کرده و به وظایف سنگین خود اهتمام ورزد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.