Skip to main content
فهرست مقالات

مشتری را جدی بگیریم

نویسنده: ؛

شهریور 1380 - شماره 20 (4 صفحه - از 36 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،مدیرعامل ،جدی ،نگهبان ،پاسخگو ،مدیر روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی بانک ،تحویلدار ،روابط‌عمومی پاسخگو ،نگهبان در ورودی ،نیروی انسانی ،مسؤولان ،مسؤولان دفاتر

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.