Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات در اینترنت

نویسنده:

(6 صفحه - از 45 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : اینترنت ،تبلیغات ،آگهی ،وب ،اطلاعات ،تبلیغات در اینترنت ،آگهی‌ها ،پایگاه‌های وب ،تلویزیون ،آگهی‌های ،کاربران ،صفحات وب ،بازاریابی ،آگهی‌های اینترنتی ،مشتریان ،درآمد ،تبلیغات اینترنتی ،مخاطبان ،نوار آگهی‌ها در صفحات وب ،تبلیغات تحت وب ،نوار آگهی‌ها ،آگهی‌های تبلیغاتی ،تبلیغ‌کننده ،آگهی‌دهندگان ،بازاریابی و آگهی‌های اینترنتی ،ناشران پایگاه‌های وب ،کاربری پایگاههای وب ،خریداران ،پایگاه‌های وب کسب درآمد ،آگهی‌های اینترنتی استفاده

خلاصه ماشینی:

"تبلیغات در اینترنت (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) مهندس فرهاد نوائی آقای مهندس فرهاد نوائی در دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف‌ پروژهء درس ارتباطات انسانی را«تبلیغات در اینترنت»انتخاب کرده بودند و در این زمینه مطالب جالب و مفیدی را از کتاب Advertising on the internet RobbinZeff?Brad Aronson ترجمه و تدوین کرده‌اند که بدون‌شک مطالعهء آن‌ برای متخصصان و کارشناسان علوم ارتباطات اجتماعی،بخصوص برای‌ همکارانی که در روابط عمومی‌های کشور اشتغال دارند سودمند و قابل استفاده‌ می‌باشد. در حال‌حاضر عمدتا شرکت‌هایی که‌ خدمات کامپیوتری ارائه می‌دهند از آگهی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و بسیاری از آن‌ها خود ناشر تبلیغاتی‌ هستند و علت اصلی تبلیغات آن‌ها این است که ترافیک پایگاه‌ خود را بالا ببرند و ازاین‌طریق مشتریان،یعنی آگهی‌دهندگان‌ (Advertisors) را برای سرمایه‌گذاری تبلیغاتی در پایگاه خودشان‌ اقناع کنند. صنایع مختلف برای روی آوردن به آگهی‌های تبلیغاتی در اینترنت منتظرند تا این رسانه به‌مانند دیگر رسانه‌ها ابزار مناسب خود را پیدا کند. یکی از تفاوت‌های اساسی و مهم تبلیغات لحظه‌ای با مدل‌های‌ سنتی آگهی در این است که مخاطب می‌تواند مستقیما با آن‌ ارتباط برقرار کند و به اختیار خودش جزئیات بیشتری از آگهی‌ موردنظرش را ببیند،و یا اینکه در همان لحظه کالای موردنظر خود را خریداری کند. با این تفاوت که‌ تابلوهای جاده‌ای ایستا هستند در حالی‌که نوار آگهی‌ها در وب‌ می‌توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و مخاطبان با زدن‌ یک دگمهء ماوس(کلیک (Click می‌توانند خود را به پایگاه مورد نظر برساند و اطلاعات بیشتری در مورد آن آگهی به دست‌ آورند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.