Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه ریزی در روابط عمومی

نویسنده:

(3 صفحه - از 57 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،برنامه ،سازمان ،برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی ،مخاطبان ،برنامه‌ریزی ،بالغ ،اقدام روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی ،فرصت‌ها و تهدیدها ،اهداف ،روابط‌عمومی در برنامه‌ریزی‌های سازمان ،محصول ،واحدهای ،برنامه‌ریزی استراتژیک ،اطلاعات لازم ،برنامهء روابط‌عمومی طرح اجرایی ،روابط‌عمومی می‌تواند اقداماتی ،ویژگیهای فوق کارآمدی روابط‌عمومی ،اقدام ،روابط‌عمومی و برنامه‌ریزی ،مخاطبان سازمان شناسایی ،وظایف روابط‌عمومی ،امکانات مشخص و زمان معین ،سازمان بالغ ،دراز‌مدت ،واحد روابط‌عمومی ،اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک ،ویژگیهای روابط‌عمومی ،برنامه روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی انگلستان از روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"با یک بررسی اجمالی مشخص می‌شود که‌ اگرچه این برنامه‌ریزی‌های در عرض هم‌ هستند اما تنظیم و اجرای درست دو برنامه‌ریزی سالانه و درازمدت شرط لازم‌ برای طرح و اجرای برنامه‌ریزی‌ استراتژیک می‌باشد و از سوی دیگر شفاف عمل کردن در برنامه‌ریزی‌ استراتژیک دست‌اندرکاران را در اجرا و تنظیم دست‌اندرکاران را در اجرا و تنظیم درست و منطبق بر سیاست‌های‌ سازمان در برنامه‌ریزی‌های سالانه و درازمدت یاری خواهد نمود و کار برنامه‌ریزان را تسهیل می‌کند. بهره‌گیری از فرصت‌ها نیز همیشه،با ریسک توأم بوده و برنامه‌ریزان هنگام‌ ارزیابی فرصت‌ها باید بررسی کنند که آیا سود مورد انتظار،ارزش این مقدار ریسک‌ را دارد و یا خیر؟ از جمله بخش‌هایی که برنامه‌ریزان هر سازمان را قبل و بعد از برنامه‌ریزی‌ پشتیبانی می‌کند واحد روابط عمومی است‌ که در اینجا به نقش آن در برنامه‌ریزی‌ سازمان اشاره می‌شود. روابط عمومی و برنامه‌ریزی روابط عمومی در جریان‌ تمام برنامه‌ریزی‌های سازمانی‌ نقش مهمی را برعهده دارد چرا که هم در شناخت فرصت‌ها و تهدیدها به برنامه‌ریزان کمک‌ شایان توجهی را می‌نماید و هم با دسترسی‌ به نیاز مخاطبان تلاش برنامه‌ریزان را به سمتی متمرکز می‌کند که برآورنده نیاز مخاطبان باشد و این امر خود زمینه‌ساز جلب منفعت برای سازمان خواهد بود. 1-گروه‌های مهمی که اکنون با مؤسسه‌ مرتبطاند کدامند؟ 2-کدامیک از گروه‌ها باید مرتبط باشند و نیستند؟ 3-علایق و نیازهای دو گروه فوق‌ چیست؟ 4-این گروه‌ها از تولید،خدمات‌ سازمان و خود سازمان و مسائل‌ مربوط به مخاطب چه طرز تلقی‌ دارند؟ پاسخ به چهار سؤال فوق اولین گام در مخاطب‌شناسی و به عبارتی حرکت‌ آغازین در برنامه برای یافتن مخاطبان‌ مطلوب و یا تأثیرگذاری و اقناع مخاطبان‌ موجود تدوین می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.