Skip to main content
فهرست مقالات

کوتاه از انجمن

(5 صفحه - از 3 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی چین، انجمن روابط‌عمومی ایران با حضور، روابط‌عمومی، عضو هیات‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران، حضور دکتر صحفی و سردار، دکتر صحفی و سردار طلایی، نشست انجمن روابط‌عمومی ایران، اطلاعات، فرمانده‌ی انتظامی تهران بزرگ، اینترنت، اعضای انجمن روابط‌عمومی سازمان‌ها، اعضا انجمن روابط‌عمومی، روابط‌عمومی ایران انتخاب اعضای هیات‌مدیره، پلیس، اعضا انجمن روابط‌عمومی ایران، گردهمایی انجمن روابط‌عمومی ایران، به‌صفحه تصویرمراجعه، موسسات حرفه‌ای روابط‌عمومی، سازمان، مردم، محل ستاد فرمانده‌ی انتظامی تهران، انجمن‌ها و موسسات، فرمانده‌ی نیروی انتظامی تهران، روابط‌عمومی چین به روابط‌عمومی، اعضا، روابط‌عمومی ایران گزارشی از عملکرد، اجتماعی، روابط‌عمومی رسانه و جامعه اطلاعاتی، اهداف روابط‌عمومی کارآمدترین وظیفه روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "در ادامه این گردهمایی سردار مرتضی طلایی،فرمانده انتظامی‌ تهران بزرگ،با برشمردن فعالیت‌های‌ پلیس تهران در سال‌های اخیر ایجاد امنیت در جامعه را از اهداف نیروی‌ انتظامی عنوان کرد،و اظهار داشت:با نقشی که روابطی عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی ما می‌توانند ایفا کنند، ما می‌توانیم هزینه برقراری امنیت را کاهش دهیم و زبان گویای روابط عمومی‌های سازمان‌ها در ارتباط با مخاطبان خود در این زمینه کمک‌ بزرگی برای ماست. این جلسه با حضور اساتید، کارشناسان،دانشجویان و اعضا انجمن روابط عمومی و جمعی از مدیران و مسوولان ستاد فرماندهی‌ نیروی انتظامی تهران بزرگ برپا شد در این جلسه جایگاه روابط عمومی‌ و ارتباطات و همچنین عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مورد بررسی قرار گرفت. میرزابابا مطهری‌نژاد مدیر مسوول ماهنامه«روابط عمومی»و عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ضمن تاکید بر اهمیت‌ جایگاه ارتباطات سازمانی به تعریف‌ جایگاه روابط عمومی در سازمان و نقطه‌نظرات نظریه‌پردازان ارتباطی‌ در مورد نقش«هوش عاطفی»در بهبود روابط انسانی پرداخت وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: «هوش عاطفی در بیان علمی به منزله‌ قدرت و استعداد برقراری ارتباط است و از این طریق می‌توان‌ مشکلات و معضلات اجتماعی و ناهمواری‌های فرهنگی و اداری را (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) برطرف کرد در این راستا نکته‌ای که‌ مدنظر قرار می‌گیرد اکتسابی بودن و قابل پرورش بودن این نوع استعداد می‌باشد» وی در ادامه از سازمان‌ها خواست تا با شناخت دقیق و فراگیر این نوع استعداد در رفع معضلات‌ موجود و همچنین نحوه ارتباط با مخاطبان بکوشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.