Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی امروز، روابط عمومی پاسخگو

نویسنده:

(4 صفحه - از 25 تا 28)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،پاسخگو ،روابط‌عمومی پاسخگو ،تفاهم ،تحقیق در روابط‌عمومی ،مسوولین ،رضایت ارباب‌رجوع ،روابط عمومی‌ها ،رسانه‌های جمعی ،ارباب‌رجوع ،هدایت افکار عمومی ،شوراهای اطلاع‌رسانی ،روابط‌عمومی موفق ،تفاهم و پشتیبانی ،افکار عمومی ،مسوولین و مخاطبین ،موفق ،ایجاد تفاهم ،ارباب‌رجوع و مخاطبین ،هدایت افکار ،بیرونی ،جمعی ،برقراری ارتباط ،رسیدن به اهداف ،بیرونی سازمان ،رسیدن ،درون سازمان ،نسبت به سازمان ،سر‌و‌کار دارند ،اصلی

خلاصه ماشینی:

"روابط عمومی موفق،اطلاع‌یابی،اطلاع‌شناسی به اطلاع‌رسانی و مخاطبین را از جمله‌ وظایف عمده و مهم دانسته و اهداف خود را در جهت ایجاد تفاهم،ایجاد امکانات کافی‌ برای سازش با محیط و هماهنگی با مردم،هدایت افکار عمومی،ایجاد زمینه‌های مساعد جهت پذیرش برنامه‌های سازمان و جلب همکاری آنان و در نهایت پاسخگویی به‌ مخاطبین قلمداد می‌کنند. تفاهم و پشتیبانی کسانی که با سازمان سروکار دارند زمانی بوجود خواهد آمد که‌ امر پاسخگویی و انتقال اطلاعات و اخبار بطور صریح و به موقع صورت پذیرد با کمی تعمق در تعاریف و وظایف روابط عمومی می‌توان مخاطبین روابط عمومی را با مخاطبین درونی و بیرونی سازمان تقسیم‌بندی کرد. چنانچه روابط عمومی با بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی قادر به ایجاد فضای‌ شفاف و مناسب و سازمان باشد قادر است از یک‌سو ارتباط صحیح بین مسوولین و مخاطبین بیرونی و کارکنان داخلی سازمان برقرار کند و از سوی دیگر بتواند این را بر اساس تفاهم و اعتماد متقابل بوجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.