Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی امروز، روابط عمومی پاسخگو

نویسنده:

(4 صفحه - از 25 تا 28)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌ها، روابط‌عمومی پاسخگو، پاسخگویی، سازمان، مخاطبین، تفاهم، مسوولیت، وظایف پاسخگویی برون‌سازمانی روابط عمومی‌ها، مردم، وظایف، اطلاع‌رسانی، ارتباط متقابل در تعاریف روابط‌عمومی، ارباب‌رجوع، ارتباط، روابط‌عمومی امروز، روابط عمومی‌ها، دولت، وظایف و مسوولیت‌های روابط‌عمومی، پاسخگوی مخاطبین بیرونی سازمان، هدف روابط‌عمومی کسب تفاهم، نقش اصلی روابط‌عمومی، تحقیق در روابط‌عمومی، روابط عمومی‌ها با ایجاد تفاهم، تفاهم و پشتیبانی کسانی، روابط‌عمومی پررنگ‌تر و وظیفه اصلی، جامعه، وظایف اصلی روابط عمومی‌ها، روابط‌عمومی موفق، نظرات

خلاصه ماشینی: "روابط عمومی موفق،اطلاع‌یابی،اطلاع‌شناسی به اطلاع‌رسانی و مخاطبین را از جمله‌ وظایف عمده و مهم دانسته و اهداف خود را در جهت ایجاد تفاهم،ایجاد امکانات کافی‌ برای سازش با محیط و هماهنگی با مردم،هدایت افکار عمومی،ایجاد زمینه‌های مساعد جهت پذیرش برنامه‌های سازمان و جلب همکاری آنان و در نهایت پاسخگویی به‌ مخاطبین قلمداد می‌کنند. تفاهم و پشتیبانی کسانی که با سازمان سروکار دارند زمانی بوجود خواهد آمد که‌ امر پاسخگویی و انتقال اطلاعات و اخبار بطور صریح و به موقع صورت پذیرد با کمی تعمق در تعاریف و وظایف روابط عمومی می‌توان مخاطبین روابط عمومی را با مخاطبین درونی و بیرونی سازمان تقسیم‌بندی کرد. چنانچه روابط عمومی با بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی قادر به ایجاد فضای‌ شفاف و مناسب و سازمان باشد قادر است از یک‌سو ارتباط صحیح بین مسوولین و مخاطبین بیرونی و کارکنان داخلی سازمان برقرار کند و از سوی دیگر بتواند این را بر اساس تفاهم و اعتماد متقابل بوجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.